L
Pirhonen sanoi:Omaan silmään ei mitenkään pahannäköinen, tottakai uusi Tiguan on hienompi mutta oletettavasti sitten aika paljon kalliimpikin.
Miltä kohdin? En paljoa yhtäläisyyksiä havaitse omaani. Sähköinen kässärin nappi tuo mieleeni 7Golfini, jota Leoniin ei saa. Enemmän näyttää Volkkarilta kuin Seatilta sisustoineen.Antero sanoi:Sisustakin suoraan Leonista. Edullistahan tuo lienee noin toimia, mutta voisivat sentään edes vähän yrittää kun kokonaan uuden mallin tuuppavat pihalle.
En minäkään löydä muuta yhtäläistä kuin näytön ympäristön+ilmastoinnin säätimet+ratin. Toki yhteneväinen muotokieli jatkuu muualla, kuten ulkopuolellakin, mutta niinhän se on kaikilla muillakin merkeillä. Omaan silmään tämä osuu ihan hyvin (etenkin valkoisena), ja voisin kyllä harkita X-Periencen seuraajaksi. Vertailu Tiguaniin lienee aika turhaa, kun hintalappukin lienee merkittävästi pienempi.Zaasa sanoi:Miltä kohdin? En paljoa yhtäläisyyksiä havaitse omaani. Sähköinen kässärin nappi tuo mieleeni 7Golfini, jota Leoniin ei saa. Enemmän näyttää Volkkarilta kuin Seatilta sisustoineen.
psxgamer sanoi:Jos tämä tulee vain isompien bensojen kanssa nelivetona (ja automaattina varmaan), on varmaan ihme jos hinta pysyy alle neljän kympin. Onkohan vaan isompi moottori täsäs yhteydessä 150hv 1.4 vai jokin 2-litrainen? Itseani ei SUV paljon kiinnosta jos se vajaavetoinen Qashqai kilpailija on. Paljonkohan tämä on uutta Tiguania pienempi?
...kuten uudessa Tiguanissakin, eli kasvaa koko koko ajan.skodamig sanoi:Navi on 8"...
Voi olla turha toivo odotella... Voisin 200hp bensaturbon vielä just ymmärtää Seatin insseiltä, mutta tuo 280 kone/tekniikka tuntuisi äkkiä aika erikoiselta ajatukselta. Senverta pieniä on lähtökoneet, ja auton muu koko huomioiden tämä tuntuisi hassulta. Saanet ajella rauhassa CuprallasiWaltsu83 sanoi:Tämä sitten Cupra mallina ja nelivetona niin sitten voisi oman Cupran EHKÄ vaihtaa tuohon. 8)
Iteasiassa... Saksasta hintaa on jo tarjolla rakentelukoneessa. Xcellence-varustein nämä:Trollsten sanoi:Jos tämä oikeasti hinnoitellaan QQ:ta vastaan niin luulisi 1.4 TSI bensanelikonkin irtoavan reilulla 30 tonnilla?
Jotain eroja lootapuolella on aiempaan verrattuna, mutta tosiaan lähtökohta on se, että sen kuivakytkinmallin kanssa ei ole koskaan saanut nelikkoa, vaan se on ollut aina öljykylpykytkimellinen DSG6 vähintään. Näissä näkyy olevan jopa DSG7, eli niistä se väkevämpi malli joissain tapauksissa nelikon perässä.Trollsten sanoi:Oliko niin, että nelivetoisessa on aina DSG6 öljykylvyllä? Eihän tuo äkkiseltään pahalta vaikuta. Riippuen tietenkin varustetasosta, mutta parilla rastilla 35k€ pitäisi olla ihan realistista.