i3:sen huolto viikonloppuna tuli odotettua kalliimmaksi, Vantaalta jäi mukaan otsikon mukainen nelipyörä.
Kampe on sen verran kapea (121 cm) että mahtui näppärästi pakuun sisään. Kuskin taakse mahtuu aikuinenkin kyytiin.
Näitähän ei Suomessa virallisesti myydä, tämä on tuotu aikanaan Tallinnasta.
Speksit lyhyesti, 6kW litiumakku, teho huimat 8 kW, huippunopeus 80 km/h, latauksella ajaa noin 70 kilometriä.
Latausaika normaalipistokkeella noin 3.5 tuntia. Näistä joutuu normaalisti maksamaan akkuvuokraa noin 60€/kuukausi mutta myyjä oli onneksi onnistunut lunastamaan sen itselleen. Lisävarusteita tässä on ikkunat ja ovet(!) joten ajaminen onnistuu näin syysviileälläkin
lämmitintä ei ole joten joutuu pian talviunille.
Kampe on sen verran kapea (121 cm) että mahtui näppärästi pakuun sisään. Kuskin taakse mahtuu aikuinenkin kyytiin.
Näitähän ei Suomessa virallisesti myydä, tämä on tuotu aikanaan Tallinnasta.
Speksit lyhyesti, 6kW litiumakku, teho huimat 8 kW, huippunopeus 80 km/h, latauksella ajaa noin 70 kilometriä.
Latausaika normaalipistokkeella noin 3.5 tuntia. Näistä joutuu normaalisti maksamaan akkuvuokraa noin 60€/kuukausi mutta myyjä oli onneksi onnistunut lunastamaan sen itselleen. Lisävarusteita tässä on ikkunat ja ovet(!) joten ajaminen onnistuu näin syysviileälläkin
