Latasin tänään tarjolle tulleen P2.9 päivityksen ja voin vahvistaa tuon ohjelmabugin.
Tesla Wall Connector (gen. 3) 11 kW kiinteä kotilatausasema latailee nyt P2.9 version Polestaria reippaalla 4 kW teholla, kun auto rajoittaa latausnopeutta 6 A virtaan per AC-vaihe.
katso liitettä 96029
Ennen päivitystä vastaava 50-90% lataussessio olisi vienyt aikaa noin neljä-viisi tuntia.
Tein Polestarin tukeen kyselyn tästä aiheesta.
katso liitettä 96030
Katsotaan mitä Polestar-tuki vastailee tulevan viikon maanantain-keskiviikon aikana. Meillä autolle ei oile niin ahkeraa käyttöä, että tuosta olisi ollut suurta haittaa, joten latasin päivityksen autooni.
Mutta tämähän alkaa nyt vaikuttaa siltä, että Polestar on ollut yhteydessä Toyotaan ja on päättänyt suojella akkua liian nopealta latausvirralta jo AC-latauksissa... eh?
Onko DC-pikalataus kumminkin pysynyt päivityksessä ennallaan?