Nyt on ajettu pari kilometriä RXH:lla (perFL).
Joku näissä tämän tyyppisissä korotetunmaavaran ja ämpärimuovilokariautoissa kiehtoo..
Mielestäni kyllä erittäin nätti auto ulkoisesti..
Ja nyt kun vertailen mielikuvissani tätä sisustaa Passatin uutuuteen.. Minulle ei ole epäselvää kummassa itse haluaisin viettä 30-40tkm/vuosi..
Ero ei ole järisyttävä, ja muutenkin tämä on varmasti makuasia, mutta minulle selkeä Peugeotin eduksi.. Lieneekö jo vikaa siinäkin että olen Passattia katellut CC:n ja B7:n kuskin paikalta riittävästi? (ero ei ole muulistavä tässä uudessa Passatissa)
Mittaristokin tässä menettelee, ei varmasti uuden Passatin hienon digiversion vertainen, mutta parempi kun peruskuli.. Ja tuo "HUD" on kyl toimiva, riittävän iso, ja riittävästi pois näkyökentästä..
Ratista en nyt vielä sano mitään, katotaan miten tuohon tottuu kun lähdetään emännän kanssa vähän iltapäivästä huruttelemaan... Melko sekavalta tuo ensalkuun näyttää, ja nuo kiinteä vaihdevivut näytti hölmöltä, kun on tottunut ratissa kiinni oleviin.. Mutta ei tuomita mitään, vaan ajetaan ensin..
Radioon tuli liitettyä välittömästi iPhone, ja Spotifyn kautta musiikit rokkaa upeasti! Biisitiedot vaan jäävät näkymättömiin.. Lienee puhelimen ongelma?
Ensiajotuntuma.. Ohjaus tuntuu raskaalta, heikosti palauttavalta, vähän tunto kateissa, ei huono kuitenkaan. Kaasuunvastaavuus (auto-modessa) tosi hidas paikaltaan lähtiessä ja liikenneympyröissä.. Vaihteisto toimi hyvin pehmeästi muuten kyllä..
Alustasta kuului heti ääniä töyssyissä, ja tien koloissa..
Mutta.. Lisää paatosta kunhan tosiaan päästään emännän kanssa tien päälle, hänkin tullee kokeilemaan, mielenkiinnolla odotan reaktiota..
Ai niin, mitenhän tuossa nollataan nuo tripit yms..? Varmaan selviää kun vähä tutkii, mutta haluaisin tietää kulutuksesta yms kun ajan työmatkat ja noita samoja teitä kuin muutenkin..