Juu kyllä löytyy.
Laturille menoa ei voi kovin kummoisesti optimoida, kun perillä ei ole latausmahdollisuutta. On päästävä kotoa A latauspaikan B kautta paikkaan C (sähkötön mökki). Ja vaikka viikon päästä takaisin (lataus)paikkaan B. Paikka B siis lähin matkan varrella oleva latauspaikka, matkaa B->C->B tulee noin 2*70=140 kilsaa.
Paluussa kun ajoi autolla nollanelissä sen 70 kilsaa, niin latausnopeus oli 22-25 kW, akku vielä kylmä. Akku oli optimaalisessa varaustasossa mutta se ei paljon nollakelissä auttanut. Joudut pysähtymään vielä toistamiseen laturille, kun yhteensä matkaa kotiin A oli 200 eli laturin jälkeen 130 kilsaa, millään ei hermot jaksaneet noilla latausnopeuksilla odotella .
Jos yhtään edes kaukaisesti tämänsuuntaista matkaskenaariota tulee vuoden mittaan vastaan - ja auto on talouden ainokainen - niin uskon, että useimmat käyttäjät kypsyttää. Avainsana on latausmahdollisuus perillä, sitten ongelmat ovat varmasti vähäisempiä.