https://automasa.fi/tuote-osasto/henkiloautot/vikakoodinlukijat-henkiloautot/

Passat B7:n uusi hinnoittelu

Pekka P

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Viestejä
2 364
Poistuva Passat on saanut mielestäni varsin kilpailukykyiset hinnat. Esim. hinnat alkaen on sekä bensa- että dieselpuolella Variantia 28900 e. Tuolta pohjalta esim. 1.6 TDI:n saa reilulla 32.000 e:lla jo ihan mukavin varustein. Käytännössä samoissa hinnoissa Golf Variantin kanssa ja itse päätyisin niistä kyllä Passattiin.
 

Karvis

Hallitusjäsen
Liittynyt
18.12.2013
Viestejä
30 847
Pekka P sanoi:
Poistuva Passat on saanut mielestäni varsin kilpailukykyiset hinnat. Esim. hinnat alkaen on sekä bensa- että dieselpuolella Variantia 28900 e. Tuolta pohjalta esim. 1.6 TDI:n saa reilulla 32.000 e:lla jo ihan mukavin varustein. Käytännössä samoissa hinnoissa Golf Variantin kanssa ja itse päätyisin niistä kyllä Passattiin.

Tuohon rahaan kun saisi vielä moottorin niin alkaisi kiinnostamaan, 2-litrasen saa vain nelivedon kanssa niin hinta pompsahtaa ja pikkudisulla tuon kanssa ei mene kuin järki :rolleyes: Mutta jos vaihtoehtoina olisi pasuuna tai Golf tuolla tekniikalla niin ehdottomasti mieluummin Passat.
 

Antza

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Viestejä
876
Karvis sanoi:
Tuohon rahaan kun saisi vielä moottorin niin alkaisi kiinnostamaan, 2-litrasen saa vain nelivedon kanssa niin hinta pompsahtaa ja pikkudisulla tuon kanssa ei mene kuin järki :rolleyes:
Kyllä hinnastossa on tällaiset:
Highline 2,0 TDI 103 kW (140 hv) BlueMotion Technology DSG-automaatti
Highline 2,0 TDI 130 kW (177 hv) BlueMotion Technology DSG-automaatti

Ensinmainittu tosin kustantaa 5 tonnia pikkudieseliä enemmän ja tehoversio vielä 4 tonnia lisää joten 177-heppaisen 9200eur:n hintaero 1,6 -litraiseen verrattuna tuntuu melkoisen jäätävältä..

Vai tarkoititko 2-litraista bensaturboa..?
 

Skula

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Viestejä
9 656
Antza sanoi:
Kyllä hinnastossa on tällaiset:
Highline 2,0 TDI 103 kW (140 hv) BlueMotion Technology DSG-automaatti
Highline 2,0 TDI 130 kW (177 hv) BlueMotion Technology DSG-automaatti

Ensinmainittu tosin kustantaa 5 tonnia pikkudieseliä enemmän ja tehoversio vielä 4 tonnia lisää joten 177-heppaisen 9200eur:n hintaero 1,6 -litraiseen verrattuna tuntuu melkoisen jäätävältä..

Vai tarkoititko 2-litraista bensaturboa..?

Vain noissa tilauskannassa olevat autot. Vai näenkö väärin?

Näin väärin  :eek: Mutta hintaeroa on enemmän kuin 5ke... Mielestäni..
 

Antza

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Viestejä
876
Skula sanoi:
Mutta hintaeroa on enemmän kuin 5ke... Mielestäni..
Sedanissa 1,6 --> 2,0 maksaa 4917,39eur ja tehoversio 4381,99eur lisää.
Farkussa vastaavasti 4743,19eur ja 4475,41eur.
 

Karvis

Hallitusjäsen
Liittynyt
18.12.2013
Viestejä
30 847
Antza sanoi:
Kyllä hinnastossa on tällaiset:
Highline 2,0 TDI 103 kW (140 hv) BlueMotion Technology DSG-automaatti
Highline 2,0 TDI 130 kW (177 hv) BlueMotion Technology DSG-automaatti

Ensinmainittu tosin kustantaa 5 tonnia pikkudieseliä enemmän ja tehoversio vielä 4 tonnia lisää joten 177-heppaisen 9200eur:n hintaero 1,6 -litraiseen verrattuna tuntuu melkoisen jäätävältä..

Vai tarkoititko 2-litraista bensaturboa..?

Ei vaan luxline varustelua ei saa kuin noihin nuhapumppuihin ja 2-litraseen nelikkoon.
 
H

Henri S

Vieras
Comfortline 2.0 TDI DSG näyttäis poistuneen valikoimasta.

Jos nyt olisin autoa vaihtamassa niin Passat ei olisi edes vaihtoehtokaan itselleni vaikka hinnat ovatkin alentuneet.
 

k23001

Uudenkarhea
Liittynyt
25.12.2013
Viestejä
21
Karvis sanoi:
Ei vaan luxline varustelua ei saa kuin noihin nuhapumppuihin ja 2-litraseen nelikkoon.
Highline-mallienkien hinnat ovat laskeneet reilun pari tonnia edelliseen hinnastoon verrattuna. Eli hinnat ovat laskeneet kauttaaltaan.
 

Karvis

Hallitusjäsen
Liittynyt
18.12.2013
Viestejä
30 847
Antza sanoi:
Sedanissa 1,6 --> 2,0 maksaa 4917,39eur ja tehoversio 4381,99eur lisää.
Farkussa vastaavasti 4743,19eur ja 4475,41eur.

Minusta hintaero 1.6TDI->2.0TDI140 on ~8500€ :rolleyes:
 

Skula

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Viestejä
9 656
Karvis sanoi:
Minusta hintaero 1.6TDI->2.0TDI140 on ~8500€ :rolleyes:

Karvis näkee hinnaston niin kuin minäkin...

Aika persiistä että mallit on valittu just noin... Miksei esim 1.4TSI DSG:llä? Olis varmaan myydympi, mut kai sen takia just...
 

Karvis

Hallitusjäsen
Liittynyt
18.12.2013
Viestejä
30 847
Skula sanoi:
Karvis näkee hinnaston niin kuin minäkin...

Aika persiistä että mallit on valittu just noin... Miksei esim 1.4TSI DSG:llä? Olis varmaan myydympi, mut kai sen takia just...

Tai olisipa 2.0TDI manuaalina niin voisi aiheuttaa lievää törkeämpää autokuumetta, toisaalta parempi näin... :rolleyes:
 

MJ

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
23.12.2013
Viestejä
6 408
Karvis sanoi:
Tai olisipa 2.0TDI manuaalina niin voisi aiheuttaa lievää törkeämpää autokuumetta, toisaalta parempi näin... :rolleyes:

Eihän tuota tehokkaampaa 2.0TDI:tä taida Suomesta saada manuaaliaskilla. Katselin itsekin sitä pitkään, mutta kun työkilometrit vähenivät sikäli paljon, että nokivasara ei ollut enää siinä vaiheessa relevantti vaihtoehto. Ihan mukavasti tämä bensamanuaalikin on palvellut ;)
 

Antza

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Viestejä
876
Karvis sanoi:
Minusta hintaero 1.6TDI->2.0TDI140 on ~8500€ :rolleyes:
No joo, ymmärrän kyllä tuonkin näkökulman että paljonko pitää hinnat alkaen -mallin päälle latoa euroja että saa 2-litraisen.

Ihan tarkoituksella kyllä laskeskelin hintaeroa vertailukelpoisilla varustetasoilla että sain esille pelkän moottorin tuoman hintaeron. Enkä voinut ymmärtää että joku olisi ihan tehtaalta asti tilaamassa väkisinvaihdettavaa dieseliä..  :rolleyes:

Tästä
Karvis sanoi:
2-litrasen saa vain nelivedon kanssa niin hinta pompsahtaa
puuttui pari olennaista lisämäärettä - olisi pitänyt olla
2-litrasen keppivaihteisen Luxlinen saa vain nelivedon kanssa niin hinta pompsahtaa
.. ihan oikeasti nimittäin luin tuon niin ettet ollut löytänyt hinnastosta 2-litraista 2-vetoisena..  ;)