Pallosalaman nettisivuilla on hauskanoloinen ohjeistus Adamin ja Corsan hengenvaarallisen ohjausakselin tunnistamiseksi.
http://www.opel.fi/kutsua-takaisin.html
Olennaista on, ettei autolla saa ajaa ennen ko. rituaalin suorittamista. ;D Äkkinäinen voisi pitää kettuiluna, jos upouuden Adaminkin omistajan pitää ensin könytä parkkipaikalla auton polkmien taakse, jotta voi suorittaa tehtaan laadunvalvontaa.
Jos vika on oikeasti noin vaarallinen, ettei autolla saa ajaa metriäkään ennen varmistusta, niin ei luulisi olla muuta vaihtoehtoa kuin lähettää sijaisauto hinurilla asiakkaan luokse ja Poppeli samalla kyydillä pajalle syynättäväksi.
http://www.opel.fi/kutsua-takaisin.html
Olennaista on, ettei autolla saa ajaa ennen ko. rituaalin suorittamista. ;D Äkkinäinen voisi pitää kettuiluna, jos upouuden Adaminkin omistajan pitää ensin könytä parkkipaikalla auton polkmien taakse, jotta voi suorittaa tehtaan laadunvalvontaa.
Jos vika on oikeasti noin vaarallinen, ettei autolla saa ajaa metriäkään ennen varmistusta, niin ei luulisi olla muuta vaihtoehtoa kuin lähettää sijaisauto hinurilla asiakkaan luokse ja Poppeli samalla kyydillä pajalle syynättäväksi.