https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Opel Vivaro-e

Taky

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
23.12.2013
Tilaukseen meni...

Opel Vivaro-e pitkä malli, akku 75kwh

peruutuskamera
väliseinän ikkuna
liukuoven ikkuna
vetokoukku
takaluukku ikkunalla
tavaratilan vanerointi + kumimatto

Aikataulu on ensi vuonna syksyllä.
Jos auto saadaan aikaisemmin niin se voi ehtiä kevään vaihtokauteen.


-  duuni ajoon, ei privatti, mutta jos muistaa kirjoitella aikanaan kun sähkärit alkaa laventtua tavara/huolto-auto puolella.
 
Aika pitkälti samalla setillä olevia autoja tilattiin meille työpaikan autoiksi kevät talvella. Kaksi tulee pitkänä ja yksi M koon pätkänä.

Alunperin toimituksen piti olla lokakuun alussa eli piakkoin mutta viimeisin tieto on että tulevat vasta huhtikuussa 23.
 
CarMan sanoi:
Aika pitkälti samalla setillä olevia autoja tilattiin meille työpaikan autoiksi kevät talvella.

Huomasitko tutkailla saako autosta rajattu lataus vaikka 50% tms?
Jäi itsellä haavaitsematta vai pitääkö hankkia laturi jossa säätö mahdollisuus.
 
Taky sanoi:
Huomasitko tutkailla saako autosta rajattu lataus vaikka 50% tms?
Jäi itsellä haavaitsematta vai pitääkö hankkia laturi jossa säätö mahdollisuus.

Ei saa, eikä muutenkaan lataukseen ole mitään muita asetuksia kuin ajastus.
 
Toisaalta oliko Karvis niin että talvella ranne on pahimmillaan 100-150km kaupunkipyörityksessä? Jos näin niin ainahan tuon saa ladata täyteen ainakin meidän ajossa.
 
CarMan sanoi:
Toisaalta oliko Karvis niin että talvella ranne on pahimmillaan 100-150km kaupunkipyörityksessä? Jos näin niin ainahan tuon saa ladata täyteen ainakin meidän ajossa.

Joo jotain tuollaista ainakin meidän pätkäpörräyksessä, lisäksi kannattaa huomioida että esilämmitys toimii vain jos akussa on yli 50% varausta eli vajaaksi jättämällä lähdöt muuttuu nopeasti kylmiksi.
 
Taky sanoi:
Lämminnee silti kohtuullista vauhtia - kabiini varsin rajallinen - kun pistää auton käyntiin?

Jos samalla lämppärillä on tarkoitus lämmittää bussimallin matkustamo niin väliseinällinen paku on varmasti melkoinen sauna.
 
Urlaub sanoi:
Jos samalla lämppärillä on tarkoitus lämmittää bussimallin matkustamo niin väliseinällinen paku on varmasti melkoinen sauna.

Aivan, ainakin aamulla +4C:stä lähtiessä ei mitään probleemaa tarkenemisen kanssa, päin vastoin.
 
Käytännössä sama keksintö. Makuasia, mikä logo ratissa tai keulassa on. Huollot mahdollisesti joutuu teettämään eri paikoissa.
 
Täällä vaiheessa kolme Opelin kohtalo... Ilmoittivat jo kerran (maahantuonnin muutoksen jälkeen) ettei toimiteta ollenkaan (forcemajor) kun auto eivät ole saaneet tuotantopaikkaa.
Myyjät raapii nyt päätään että mitä tilalle vuoden odottelun jälkeen, kun sankitoista keskustelu aloitettiin.
Nyt siis luvattu toimittaa autot... mitähän sieltä tulee ja milloin.
 
Ja jos tulee firman nimiin, niin on huonompi kuluttajansuoja. Eletään mielenkiintoisia aikoja. Ei tunnu saavan autoja edes rahalla (jos puhutaan taviksen rahoista).
 
Kolme vivaroa saapui kesäkuun lopulla ennen kesälomia.
Pikaista testiajoa enempää en ehtinyt silloin tekemään.
Ja kun palasin töihin tälle viikkoa niin kuulinkin että yksi niistä on seissyt kolmatta viikkoa huollon pihallakiun auto ei ole lataantunut laisinkaan.
Vika selvittäneet jo muutamana päivänä... Ja jatkavat edelleen.

Mutta miten saisi myOpel apin toimimaan. Autot sain appiin näkyviin, mutta lopullinen aktivointi jää vaiheeseen.
Ohje sanoo että avaimella auto käyntiin ja puhelin BT yhteydellä kiinni jonka jälkeen paritus ja aktivointi tehdään.
Mutta ei mene läpi ja tulee ilmoitus 'enpä onnistunut tai jotain sellaista, yritäuudelleen'.

Onko tähän jokin mitä en ole hoksannut ja teen väärin?
 
Mutta miten saisi myOpel apin toimimaan. Autot sain appiin näkyviin, mutta lopullinen aktivointi jää vaiheeseen.
Ohje sanoo että avaimella auto käyntiin ja puhelin BT yhteydellä kiinni jonka jälkeen paritus ja aktivointi tehdään.
Mutta ei mene läpi ja tulee ilmoitus 'enpä onnistunut tai jotain sellaista, yritäuudelleen'.

Pösöllä piti ajaa jonkun aikaa ennen kuin mypösö aktivoitui, vaati varmaan puoli päivää ajelua. Eiköhän se ooppelin appi ole sama paske kuin pösölläkin.
 
Joo ajelua vaatii muutaman pätkän että auto päivityy linjoille. Näin ainakin tuossa e2008 Peugeotissa. Samat systeemit Opelissa varmaankin on.
Tuntuu tuo pösön app olevan yhtä epävarma ja hidas kuin Volkkarin tekeleet.
Mieluiten ottaisin lämmityksen etäkäynnistyksen avaimenperä Webasto tyylisesti.