H
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jlindstrom sanoi:Ne säädetään aina verotuksen yms seikkojen mukaisesti optimaaliseen asentoon.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
otj sanoi:PSA haluaa auttaa Opelia:
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005100466.html
Mikäs siinä, jos tosiaan säilyttävät merkin vahvana ja jopa laajentavat sitä uusille markkina-alueille. Saksalaisuudella on kuitenkin arvoa muuallakin maailmassa.
otj sanoi:Ausseissa myytiin vielä hetki sitten Opelina, mutta koska maksoi enemmän kuin VW, niin perseelleenhän se meni. Nyt taas Astraa myydään Holdenin badgella.
Urlaub sanoi:Vähintään yhtä käsittämätöntä olisi GM:n vetäytyminen käytännössä kokonaan pois Euroopasta...
Huikko sanoi:PSA jäi junasta sähköautojen kanssa. Niiden paineilmahybridi oli ihan vitsi.
Oletan, että ostavat Opelin sähköautopatentit, eivät muuten olisi kiinnostuneet.
Luulisi olevan joka konsernissa noin. Muuten tuntuu aika pöljältä.ini sanoi:GM:llä on ainakin aeimmin ollut käytössä systeemi, jossa kaikki patentit ovat emoyhtiön hallussa. Näin mm. Saabin patentit jäivät GM:lle.
Tuskin on muuttunut, eli mahdollisen kaupan mukana sovitaan erikseen, mihin intellektioikeuksiin tulee käyttöoikeus. Patentit tuskin siirtyvät.
otj sanoi:Taitaahan nuo Puretechit toimia hyvin 308:n ja 3008:n keulallakin? Kyseiset autot ei varsinaisesti ole enää mitään kauppakassi-kokoluokkaa.
No kai se noissakin nurkka-ajossa menee. Maantiellä 308:ssa vähän jo puhditon. 3008:ssa varmaan vielä enemmän.otj sanoi:Taitaahan nuo Puretechit toimia hyvin 308:n ja 3008:n keulallakin? Kyseiset autot ei varsinaisesti ole enää mitään kauppakassi-kokoluokkaa.