Otsikon kulkine parast'aikaa alla Thaimaan reissulla ja ajellaan koillisessa, Khon Kaenin kaupungin seuduilla.
1,2 litran kolmipyttyinen moottori ja CVT-automaatti, neliovinen sedan-malli. Paikallinen ekoauto, saa hieman verohelpotuksia ostohintaan joka on listan mukaan 12 000 euroa. Kohtuuvarusteet: manuaali-ilmastointi, sähkölasit ja -peilit, säädettävä ratti, radio ja soitin, 8 eri varustetasoa.
Ajoltaan auto on yllättävän hyvä, ohjaus on tarkka ja tunnokas sekä jousitus ottaa kuoppaisen asvaltin varsin hyvin haltuun. Koneella pärjää kahden hengen kuormalla mukavasti, mutta lisähenkilöt takapenkillä vievät puhdin pois. Auto on tilava sisältä ja kontin puolelta, ei ahdista 185 cm mittaista miestä lainkaan.
Kaupunkipyörittelyssä tämä on näppärä, hyvä näkyvyys ja sivupeilit helpottavat vasemmanpuoleisessa liikennevirrassa selviytymistä.
Olisi Suomeenkin sopiva kauppakassi kuten myös hieman isompi Nissan Sylphy, mutta nämä halvat pikkusedanit on toistaiseksi poistettu länsi-Euroopan maahantuontiohjelmasta, sääli.
1,2 litran kolmipyttyinen moottori ja CVT-automaatti, neliovinen sedan-malli. Paikallinen ekoauto, saa hieman verohelpotuksia ostohintaan joka on listan mukaan 12 000 euroa. Kohtuuvarusteet: manuaali-ilmastointi, sähkölasit ja -peilit, säädettävä ratti, radio ja soitin, 8 eri varustetasoa.
Ajoltaan auto on yllättävän hyvä, ohjaus on tarkka ja tunnokas sekä jousitus ottaa kuoppaisen asvaltin varsin hyvin haltuun. Koneella pärjää kahden hengen kuormalla mukavasti, mutta lisähenkilöt takapenkillä vievät puhdin pois. Auto on tilava sisältä ja kontin puolelta, ei ahdista 185 cm mittaista miestä lainkaan.
Kaupunkipyörittelyssä tämä on näppärä, hyvä näkyvyys ja sivupeilit helpottavat vasemmanpuoleisessa liikennevirrassa selviytymistä.
Olisi Suomeenkin sopiva kauppakassi kuten myös hieman isompi Nissan Sylphy, mutta nämä halvat pikkusedanit on toistaiseksi poistettu länsi-Euroopan maahantuontiohjelmasta, sääli.