Linkin takaa tekstistä saa käsityksen, että kyseessä on tosiaan vielä konseptitason teaseri eikä mitään konkreettista vielä. Todella kivalta näyttää siitä huolimatta, toivottavasti lopullisetkin i3:t olisivat hyvännäköisiä 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos nuo mitat pitävät paikkaansa, niin huomio kiinnittyi tavaratilan osalta penkit kaadettuna 1750 l tilavuuteen, mikä on varsinkin sähköautoon varsin kelpo lukema. Tarkoittaa tuon pituisessa autossa sitä, että sisäkorkeutta on melko mukavasti. Uusi akku taitaa olla melko kompakti. Menee harkintalistalle kyllä.Alkaa jo autokin näyttää valmiilta, hyvältä näyttää.
![]()
![]()
2026 BMW iX3 Neue Klasse Size Details Emerge: Report
First info about the dimensions of BMW's all-new iX3 have surfaced, along with the cargo capacity and other key details.www.bmwblog.com
Eikö tämä heart of joy ole tulevan Neue Klassen keskustietokone? Ollaanko jo samalla tasolla KITTin kanssa?Taitaa valitettavasti olla ”heart of joy” konsepti eikä vielä tuotantomallin naamioversio. Toivon ett oon väärässä.
Mut hyvältähän toi näyttää![]()
Joo vision driving experience on näköjään se nimi. Ollaan, atk-hommat menee neue klassessa lähes kaikki uusiksi. Yksi keskitetty tietokone teslan tapaan, vähemmän johtoa, vähemmän hajautettuja ohjainkomponentteja.Eikö tämä heart of joy ole tulevan Neue Klassen keskustietokone? Ollaanko jo samalla tasolla KITTin kanssa?
Ainakin konsepti uhkuu vääntöä, kun BMW:n mukaan sähkömoottorit vääntävät 18 000 Nm voimalla. Se on autoon aika paljon, kun markkinoiden tehokkaimmat kuorma-autojen ruotsalaiset dieselit vääntävät 3700 - 3800 Nm.
![]()
BMW:ltä sen verran rapsakka väite, että se jätettiin vaivihkaa pois jopa maahantuojan tiedotteesta
BMW:n suomalainen maahantuoja lähetti tänään lehdistötiedotteen, joka kertoi Vision Driving Experience -konseptiautosta (VDX).www.ksml.fi
Toivottavasti tuotantomallissa nähdään nokalla vielä erilliset oikeat munuaiset Neue Klasse X3 -tyyliin, kuten alla olevat naamiokuvat ainakin haluavat antaa ymmärtää. Nyt kun valot on ympätty noiden leveiden rinkuloiden sisälle niin näyttää aivan kuin keulan keskeltä puuttuisi jotain olennaista.Taitaa valitettavasti olla ”heart of joy” konsepti eikä vielä tuotantomallin naamioversio. Toivon ett oon väärässä.
Mut hyvältähän toi näyttää![]()
SUV:
New BMW iX3 braves the blazing heat in preparation for 2025 reveal | Auto Express
The first model in BMW’s pivotal new ‘Neue Klasse’ family will be unveiled later this yearwww.autoexpress.co.uk
Kattesiin.Markkinapuheissa on kehuttu, että uusi akkuteknologia on parempien energiaominaisuuksien lisäksi halvempi. Saas nähdä vaikuttaako tämä autojen hintoihin vai vain katteisiin.
Markkinapuheissa on kehuttu, että uusi akkuteknologia on parempien energiaominaisuuksien lisäksi halvempi. Saas nähdä vaikuttaako tämä autojen hintoihin vai vain katteisiin.
Ei iso ylläri vaikka aiemmin puhuttiin kesästä. Syyskuussa on Munchenissa iso autonäyttely ja se on looginen valinta. Kesän mittaan sitten tiputellaan lisätietoja ja -kuvia. Ovat kyllä sen verran mainostaneet alempia tuotantokustannuksia, että on melko hapan sivumaku asiakkaiden suussa, jos asia ei millään tavalla näy hinnastossa. Volvohan on tehnyt samaa tulevan EX60 osalta, joten hieman näyttöjä sitten kaipaisi juhlapuheiden jatkoksi.BMW annual conferencessa mainittu, että neue klasse iX3 julkaisu tapahtuu syyskuussa ja että tuotanto alkaa tän vuoden puolella.
Paljonko pitäisi hinnan laskea että muuttuisi makeaksion melko hapan sivumaku asiakkaiden suussa
Ei se voi paljon laskea, bemarin mallisto on hintajärjestyksessä. Ja X-malli maksaa aina samat kuin yhtä isompi sarja.Paljonko pitäisi hinnan laskea että muuttuisi makeaksi
Ei mikään. Asiallisen näköistä kalustoa vakaa varaisille henkilöille.Rehellisesti sanottuna: helvetin rumia ovat. Keula näyttää Mitsubishiltä, ja tuo laskeva peräkontti on aivan kamala.
![]()
Mikä Bemaria vaivaa nykyään?
No tuohan on kätevää, ei siis tarvitse paljoa arvuutella minne ne säästöt menevät, kun asia on jo ratkaistu jossain Baijerin raamatussa. Ihan sama mitä kustannuksia alentavia tuotantoteknisiä tai teknologisia uudistuksia keksimme, uuden mallin on maksettava sen mitä vanha malli, jossa näitä uudistuksia ei oleEi se voi paljon laskea, bemarin mallisto on hintajärjestyksessä. Ja X-malli maksaa aina samat kuin yhtä isompi sarja.
iX3 ja i5 tulee olemaan samoissa hinnoissa. Tai iX3 voi olla kalliimpi, kun pidempi kantama ja uudempi tekniikka.