Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletuksena kaiketi on, että tuo olisi muodoltaan hyvin lähellä ensi vuonna julkaistavaa iX3:a? Kiinnostava julkaisu siinä tapauksessa, joskin aika kevyesti naamioituja mallejahan on jo nähty yleisessä liikenteessä.Vision Neue Klasse X julkaistaan torstaina:
Nyt ei pitäisi olla liian isot munuaiset kenellekkään...Tässä yksi kuva lisää:
BMW Vision Neue Klasse X Concept (2024) – CocheSpias.net
Accede para conocer todos los detalles sobre BMW Vision Neue Klasse X Concept (2024) en el foro de CocheSpiascochespias.net
Mutta sitäkin kookkaampi irtotabletti näyttäisi ohjaamossa lymyilevänNyt ei pitäisi olla liian isot munuaiset kenellekkään...
Edelleen konseptikuvia. Koska todellinen auto julkaistaan?
Joo, taitaa itsellä mennä haavelistalle neue klasse -laite, kun sen saa ei SUV-mallina.Läpikäyntiä videolla. Näyttää hyvälle. On kyl mielenkiintoista nähdä miten lähelle lopullinen auto pääsee. Tuntuu raikkaalta vielä tässä kohdin.
Nyt ei pitäisi olla liian isot munuaiset kenellekkään...
Sen sijaan isommat sähkömallit eivät tulisikaan Neue Klasse -alustalle, vaan ymmärtääkseni jo vuosia käytössä olleelle CLAR-alustalle.
Tuo i3 vaikuttaa mielenkiiltoiselta ja potentiaaliselta seuraavalta kaupunkiautolta. Toivottavasti hiovat akkutekniikan kaikkinensa sellaiseen iskuun, että on myös siltä osin kilpailukykyinen paketti.BMW vahvisti Pariisin autonäyttelyn yhteydessä, että ensimmäiset Neue Klasse -mallit (oletettavasti iX3 ja i3 sedan) saavat 90 % piirteistään esitellyistä Vision Neue Klasse -konseptimalleista, mutta ovat kooltaan hiukan pienempiä. Ja samoja piirteitä on sitten tiedossa isommissakin malleissa, myös polttiksissa, joten bemareista haaveilevien kannattaa totutella uuteen ulko- ja sisäasuun. Sen sijaan isommat sähkömallit eivät tulisikaan Neue Klasse -alustalle, vaan ymmärtääkseni jo vuosia käytössä olleelle CLAR-alustalle.
https://www.bmwblog.com/2024/10/21/bmw-neue-klasse-evs-echo-concept-design/
https://www.bmwblog.com/2024/10/21/bmw-neue-klasse-evs-echo-concept-design/
Onneksi pääsuunnittelija siirtyi Rollsille. Harmi kun mallisto on suunniteltu 2029 astiOn kyllä imho niin hirveän näköisiä kikkareita, että katseet on pakko kääntää pysyvästi muualle. Harmi, rakastin ennen tätä merkkiä.
Näin ne makuasiat vaihtelevat. BMW:n neue klassen yksinkertainen moderni muotokieli hivelee omaa silmääni. Audin uusin muotoilukieli on taas no no.On kyllä imho niin hirveän näköisiä kikkareita, että katseet on pakko kääntää pysyvästi muualle. Harmi, rakastin ennen tätä merkkiä.
Onko jossain väitetty, että autot olisivat 20-30% kevyempiä? Ei ole sattunut omaan silmään, ovat luvanneet 30% lisää rangea, 30% nopeamman latauksen ja 25% lisää tehoa. Noin ainakin bemarin Suomen sivuilla. En usko yhtälöön lisäksi sopivan saman verran laskeva paino.Kyllä tuo NK vaikuttaa mielenkiintoiselta ja muotokieli on nykybemareita parempi. Mikäli nuo tavoitteet 20-30% kevyemmästä autosta toteutuu, niin voisin tuota iX3:sta harkita ja palata BMW:n pariin.