Peugeot-mallistoon tulee tämän vuoden aikana useampia muutoksia moottoripalettiin ja mallistoon:
Kaikkien näiden lisäksi odotellaan vielä vanhojen HDI 92 ja e-HDI 92 -moottoreiden korvautumista uusilla BlueHDI 100 -moottoreilla tämän vuoden aikana. Lisäksi on kerrottu, että robottivaihteistosta luovutaan kokonaan, mutta ETG -vaihteiston korvaajasta ei ole tietoa VTi 82 ja tulevan BlueHDI 100 -moottorin yhteydessä.
- 308:n muutokset listattu jo kyseistä mallia käsittelevässä aiheessa.
- Myös 508 muutokset listattu 508 keskustelussa.
- 208 malliin tulee uusi 1,2-litrainen pakokaasuahdettu Puretech 110 -bensiinimoottori helmikuun 2015 tuotannosta alkaen. Tämä moottori korvaa vapaastihengittävän 1,6 -litraisen VTi 120 -moottorin.
- 208 saa faceliftin kesäkuun 2015 tuotannosta alkaen, jolloin tuotantoon tulee myös Puretech 110 automaatti (momentinmuuntimellinen AT6 -vaihteisto)
- 2008 -mallistoon tulee helmikuussa 2015 myös Puretech 110 -bensiinimoottori, joka tässäkin mallissa korvaa VTi 120 -moottorin.
- 2008 -malliin Puretech 110 automaatti tulee saataville marraskuun 2015 tuotannosta alkaen
- 3008 ja 5008 -mallistoihin tulee uusina moottoreina Puretech 130, BlueHDI 120 ja BlueHDI 120 automaatti, jotka kaikki tulevat tuotantoon maaliskuussa 2015 ja korvaavat VTi 120, HDI 115 ja e-HDI 115 -moottorit.
- Partner Tepee -malli saa faceliftin toukokuussa 2015. Partnerin uusista moottorivaihtoehdoista ei ole vielä tietoa.
Kaikkien näiden lisäksi odotellaan vielä vanhojen HDI 92 ja e-HDI 92 -moottoreiden korvautumista uusilla BlueHDI 100 -moottoreilla tämän vuoden aikana. Lisäksi on kerrottu, että robottivaihteistosta luovutaan kokonaan, mutta ETG -vaihteiston korvaajasta ei ole tietoa VTi 82 ja tulevan BlueHDI 100 -moottorin yhteydessä.