Lämpötilaerot ovat aika suuria täällä päivän aikana, mikä aiheuttaa omat ongelmansa. Aamulla saattaa olla pakkasta ja iltapäivällä +20C lämmintä. Sit lisäksi itse en tykkää siitä, että automaatti huutaa täysillä kesäkuumalla. Bemussa on onneksi säätö puhallusteholle ja tykkäänkin pitää sitä melkein minimiasennossa. Kuumimpina kesäpäivinä on helpompi ensin avata ikkunat hetkeksi ja sitten sulkea ne. Tämän jälkeen kytkeä max/ac hetkeksi päälle ja sitten kohta kytkeä se pois päältä kunnes kabiini on "riittävän" vilpoisa. Mieluummin pidän siis puhallustehon pienenä ja kohdistan ilmavirran suoraan itseä kohti kuin yritän viilentää koko kabiinia epäsuoralla puhalluksella lyhyen työmatkan aikana.
Pitkillä taipaleilla porottava aurinkokin aiheuttaa omat ongelmansa. Vaikka kabiinissa onkin mittarin mukaan tarpeeksi viileä, niin ei se siltä kuitenkaan tunnu koska aurinko mollottaa suoraan päälle. Eli kun ilmastointi luulee, että kabiinissa on tarpeeksi viileä, niin se kytkee ilmastoinnin melkein kokonaan pois päältä. Ilmastointi kun ei osaa tuota päälle paistavaa aurinkoa ottaa huomioon. Sitten ei yleensä auta muu kuin rukata ilmastoinnista kylmempää lukemaa mittariin.
Olen sanonut tämän aiemminkin, mutta Mustangi on mielestäni jopa helpompi käyttää manuaali-ilmastoinnillaan kuin Bemun automaatti-ilmastointi. Etenkin kesällä ilmastoinnin voi aina pitää kylmimmässä asetuksessa Mussessa ja säätää vain pelkkää puhallustehoa. Mustangissa siis pärjää yleensä yhden pylpyrän säätämisellä. Bemussa tarvitsee säätää 2-3 eri namiskaa hiukan tilanteen mukaan.