https://tummennuskalvot.fi/

Mercedes-Benz, Uusi A-sarja (W177/V177, 2018-)

Nyt löytyy mersun sivuilta hinnatkin tälle uutuudelle. Ilmeisesti kesällä ajettavissa sitten.
 
On ne moottorit nykyään pieniä, 200:ssakin on 1.3 litrainen.
 
Koivari sanoi:
Ja sekin on ilmeisesti omaa sukua Renault Tce  ;D

Ja mikä parasta, maksaa n.35 000eur. ja siitä ylös. Ei tarvi kenenkään ihmetellä miksei kauppa käy.  ;D
 
Ihan järkyttävän hintainen auto. Kyllä noilla hinnoilla odottaisi saavansa jotain muuta kuin Rellun moottoreita, vaikka sinänsä aivan hyviä ovatkin.
 
sojokki sanoi:
Ja mikä parasta, maksaa n.35 000eur. ja siitä ylös. Ei tarvi kenenkään ihmetellä miksei kauppa käy.  ;D

C-sarjalaisen hinnat alkaen 38.500 ja tuohon väliin pitäisi vielä asemoida B-sarja ja miksei CLA:kin.
 
Taky sanoi:
Eikö CLA ole ollut C:n päällä jo nyt?
Anteeksi missä  ;D
Ei vaan, hieman hankalia verrattavia kun menevät varusteineen ja koneineen vähän sekaisin, mutta osin CLA on jopa kalliimpi ihme kyllä...
 
Urlaub sanoi:
C-sarjalaisen hinnat alkaen 38.500 ja tuohon väliin pitäisi vielä asemoida B-sarja ja miksei CLA:kin.
Ei kauhea ongelma, jos uuden A:n halvin listamalli aluksi on 180 dA 31600, mikä on vähemmän kai kuin nykyinen vastaava ... ???
 
TuplaVW sanoi:
Ei kauhea ongelma, jos uuden A:n halvin listamalli aluksi on 180 dA 31600, mikä on vähemmän kai kuin nykyinen vastaava ... ???

On se 4.500 euroa enemmän kuin vanhan A:n hinnat alkaen malli. Melko kova on korotus.
 
Antero sanoi:
Ihan järkyttävän hintainen auto. Kyllä noilla hinnoilla odottaisi saavansa jotain muuta kuin Rellun moottoreita, vaikka sinänsä aivan hyviä ovatkin.
Kallis on. 2 litran bensa alkaen 44 tonnia, jossa ei ole edes nelivetoa.. meneekö hinta (joskus ilmestyvänä) 4Maticina jo alkaen 50 tonniin.
Vertailuna vaikkapa Audi A3 Sportback 2.0 TFSI 140 kW quattro S tronic: 37 tonnia.
Mersussa tosin pikkasen enempi tehoja.

Edit: A3 Sportback Pro Business 2.0 TFSI 140 kW quattro S tronic: 35 900€ .. hintaero onkin vielä isompi.
 
Jos oikein hinnastoa tulkitsin niin ne kaksi 10 tuuman näyttöä irtoaa vajaa 5ke hintaan. Toki siihen 5ke pakettiin kuuluu muutakin mutta omalta osalta osittain melko turhaa roinaa. Vakiona on siis ne kaksi 7 tuuman näyttöä. Melko kuppaisilta näyttää nuo 7 tuumaiset kuvissa - menee koko kabiinin hehkutettu uusi design viemäristä alas kertaheitolla.
 
Näyttääpä harvinaisen ankealta. Perinteinen mittaristo olisi hienompi.
 
No onhan tuo nyt helkkarin paljon parempi kuin vanha kojetaulu, josta sojotti varren päässä euron mininäyttö.
 
TT_rex sanoi:
Jos oikein hinnastoa tulkitsin niin ne kaksi 10 tuuman näyttöä irtoaa vajaa 5ke hintaan. Toki siihen 5ke pakettiin kuuluu muutakin mutta omalta osalta osittain melko turhaa roinaa. Vakiona on siis ne kaksi 7 tuuman näyttöä. Melko kuppaisilta näyttää nuo 7 tuumaiset kuvissa - menee koko kabiinin hehkutettu uusi design viemäristä alas kertaheitolla.

Hieno on 10 tuuman näytöillä, mutta että 40 000 euron auto kyseessä? Laatuvaikutelmaltaan uusi A oli kyllä 40 000 euron tasolla. Uutuutena myös takapenkille mahtuu istumaan. Istuin tosin on vähän matala ja kulku ahdasta. Mutta harvinaisen ankean näköinen auto uusi A on ulkokuoreltaan minun mielestä. Aivan kuin uusimmassa CLS:ssä on enää häivähdys alkuperäistä tyylikästä mallia jäljellä, myös A:n muotoilusta on komiteoissa karsittu kaikki edellisen mallin kiinnostavuus.
 
Urlaub sanoi:
On se 4.500 euroa enemmän kuin vanhan A:n hinnat alkaen malli. Melko kova on korotus.

Ja tuossakin on Renaultin moottori (1.5l dCi)  :D Lieneeköhän tuo 7" kosketusnäyttö sitten Renaultin Medianav?

Kunnon Renault Benz  :D

Ja ostais hetken päästä vastaavat kilkkeet Dacian logolla ja Dusterin korilla, hintaan 15k€ halvemmalla ja nelivetona.
 
MMV sanoi:
No onhan tuo nyt helkkarin paljon parempi kuin vanha kojetaulu, josta sojotti varren päässä euron mininäyttö.

Mutta kun tämä samanlainen tabletti sojottaa Audissa, niin se ei ole laisinkaan hassumman näköinen.  ;)
 
Riippumatta siitä missä autossa se sojottaa, niin se on hirveä. Tosin Audissa tuo on himpun paremmin toteutettu. Onneksi suuntaus on nyt sellainen, että näytöt integroidaan takaisin kojetauluun.