vaaraM
Uudenkarhea
- Liittynyt
- 20.11.2020
- 14.7.2022 klo 12:10 / Mercedes-Benz GLC (2022->)
Uudistunut tekniikkapuoli kokonaan unohtaen eli pelkästään visuaaliselta kantilta...
Spektraalisiniselle peukkua. Samaa uudistusta olisi voinut koitua hyasintinpunaiseenkin.
AMG linen ulkopuoli ja sisätila taitavat olla jääneet pysyvästi kiinnitetyiksi toisiinsa; toista ei enää saa ilman toista. Olen istunut AMG sisätilaverhouksista vain mikrokuitupäällystetyissä istuimissa ja niitä kavahdin niin, että jäi pureskelematta kokonaan, kuinka urheilullisesti etupenkki lopulta oli muotoiltu. Nyt kahta konfiguraattoria rinnakkain käyttäessä näkee, että vain selkäosan kylkituet ovat urheilullisemmat.
Keskikonsolissa surkeutta: joko kiiltävä naarmuuntuva musta tai kaksi harmaanteknistä sävyä. Menisi kalvotukseen.
Kun vertaan vuosi sitten maksamaani Premium Plus -pakettiin: Burmester tai liikennemerkkiavustin eivät ainakaan kuulu, "tilalle" tullut sormenjäkitunnistin. Lisähinta 1500 euroa. Digimittaristo nyt vakiona.
En tervehdi keskittymistä vaativia esim. ilmastoinnin säätöjä näytöltä. Totuuden nimessä eivät edellisten mallien kytkimetkään ole löytyneet ilman katseen kääntämistä.
Mutta että piti taannoin mennä istumaan EQS ja EQE. Lämpenin erityisesti kojelaudan piilotetuille ilmanvaihtosuuttimille (reunoissa vielä niissäkin turbiinisuuttimet). Kaikki muu näyttää nyt vanhanaikaiselta. Toki sitä ovat polttomoottoritkin.
Spektraalisiniselle peukkua. Samaa uudistusta olisi voinut koitua hyasintinpunaiseenkin.
AMG linen ulkopuoli ja sisätila taitavat olla jääneet pysyvästi kiinnitetyiksi toisiinsa; toista ei enää saa ilman toista. Olen istunut AMG sisätilaverhouksista vain mikrokuitupäällystetyissä istuimissa ja niitä kavahdin niin, että jäi pureskelematta kokonaan, kuinka urheilullisesti etupenkki lopulta oli muotoiltu. Nyt kahta konfiguraattoria rinnakkain käyttäessä näkee, että vain selkäosan kylkituet ovat urheilullisemmat.
Keskikonsolissa surkeutta: joko kiiltävä naarmuuntuva musta tai kaksi harmaanteknistä sävyä. Menisi kalvotukseen.
Kun vertaan vuosi sitten maksamaani Premium Plus -pakettiin: Burmester tai liikennemerkkiavustin eivät ainakaan kuulu, "tilalle" tullut sormenjäkitunnistin. Lisähinta 1500 euroa. Digimittaristo nyt vakiona.
En tervehdi keskittymistä vaativia esim. ilmastoinnin säätöjä näytöltä. Totuuden nimessä eivät edellisten mallien kytkimetkään ole löytyneet ilman katseen kääntämistä.
Mutta että piti taannoin mennä istumaan EQS ja EQE. Lämpenin erityisesti kojelaudan piilotetuille ilmanvaihtosuuttimille (reunoissa vielä niissäkin turbiinisuuttimet). Kaikki muu näyttää nyt vanhanaikaiselta. Toki sitä ovat polttomoottoritkin.