Tuo 3 laturia rinnan on hyvä asia, jotta kaikki vaiheet saadaan optimaalisesti hyödynnettyä.
Mutta 2,5kw per vaihe on umpisurkea sellaiselle autoilijalle, joka ajaa paljon. Tulet pitkältä vedolta illalla kotiin, akku tyhjä ja laitat lataukseen.
Tuolla tahdilla aamulla on akku puolillaan, joten jos reissua pukkaa, tarkoittaa se heti pikalatauksen tarvetta.
Kyllä se 22kw laturi, 3-vaihe kytkennällä olisi erittäin tarpeen, jos enemmän ajelee.
Jos työmatka on se 10km suuntaan ja tekee perinteistä 5pv viikossa 8-16, niin nykytilanne riittää tietysti hyvin.
Itse saatan olla tänään Tampereella ja huomenna Helsingissä... molemmat matkat pitäisi optimissa
mennä ilman välilatauksia reissulla ja yön aikana pommin varmasti akku täyteen.
Tällä hetkellä Tesla taitaa olla ainoa, joka pystyy tuon tarjoamaan.
Isompaa akkua ja nopeampaa latausta tähän mersuun tarvittaisiin.
400km kelissä kuin kelissä, realistisella ajosyklillä (eli mukana myös 120km/h motaria) yhdistettynä nopeaan lataukseen matkalla sekä kotona. Siinä olisi aika iso avain sähköautoilun ongelmaan itselle.