X
XoAntero
Vieras
- 26.11.2020 klo 18:22 / Lexus UX 300e
OK. Moottori poikittain ja etuveto ei ole minulle oikea Lexus. Iso toki on Camryn tavoin.Bawuka sanoi:Iso, mukava, hiljainen. Eli se mitä Lexus alkujaan oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OK. Moottori poikittain ja etuveto ei ole minulle oikea Lexus. Iso toki on Camryn tavoin.Bawuka sanoi:Iso, mukava, hiljainen. Eli se mitä Lexus alkujaan oli.
XoAntero sanoi:OK. Moottori poikittain ja etuveto ei ole minulle oikea Lexus. Iso toki on Camryn tavoin.
No sitä just kysyin kun ei ES myöskään ole. No, ehkä kirjoitetaan eri asioisra. Ei sotketa ketjua enempää.Bawuka sanoi:Onko tuollainen sähkö "C-HR" sitten oikea Lexus ? Meluisa pieni koppi.
Insomnia sanoi:Samanlainen harjoituskappale kuin e-Golf.
tmr97 sanoi:Se ei ole pitkän matkan auto, niinkuin ei ole tämä UX300e:kään.
Samat asiat kuin tässäkin silloin kun se markkinoille työnnettiin. Onneton range ja kova hinta. Noita e-Golfejahan sai lopulta kohtalaisen "edullisesti" kun päästösakkoja pelättiin ja nuo piti ID-malliston alta työntää pois, mutta kyllähän se oli alussa kallis. Kuten sanoin harjoituskappale sähköauto polttiksen kuorissa kaikenlaisine puutteineen, kuten lämmityslaite on huono ja ei akun lämmitystä joten talvella se range on oikeasti sitä luokkaa, että töihin ja takaisin.tmr97 sanoi:Vaikka tämä on UX300e ketju, niin mikähän e-Golfissa on pielessä?
Insomnia sanoi:Samat asiat kuin tässäkin silloin kun se markkinoille työnnettiin. Onneton range ja kova hinta. Noita e-Golfejahan sai lopulta kohtalaisen "edullisesti" kun päästösakkoja pelättiin ja nuo piti ID-malliston alta työntää pois, mutta kyllähän se oli alussa kallis. Kuten sanoin harjoituskappale sähköauto polttiksen kuorissa kaikenlaisine puutteineen, kuten lämmityslaite on huono ja ei akun lämmitystä joten talvella se range on oikeasti sitä luokkaa, että töihin ja takaisin.
tmr97 sanoi:Entisenä e-Golfin omistajana voin sanoa, ettei auton hyvyys ole range.
antsu sanoi:^Onhan meillä paljon talouksia, jotka pärjäävät plugarin akulla arkisin ja sitten Kuusamoon lähdetään polttiksen voimin. Tuommoinen 150 km riittää useimmille arkiajoon eikä akku paina tolkuttomasti.
Tietenkin sitten hinta ym. painaa niille, joilla ei raha riitä, mutta ei ne Lexusta ehkä muutenkaan ostaisi. Lexuksella kun ei ole kunnon premium-statusta vaikka hintaa onkin paljon.
Urlaub sanoi:Olen samaa mieltä lyhyemmän rangen riittävyydestä isolle osalle ja iso osa Lexuksen omistajista omistanee usemman auton.
Mutta sen lyhyen rangen pitäisi näkyä auton hinnassa. UX:n hinnassa se ei näy!
Urlaub sanoi:Mutta sen lyhyen rangen pitäisi näkyä auton hinnassa. UX:n hinnassa se ei näy!
Vempula sanoi:Tämä tässä minuakin eniten huvittaa. Pieni kottero, pienellä rangella ja hintaa 50 - 60 000 euroa.
Ymmärrän hyvin sen, että joku pärjää vallan mainiosti 160 km rangella, mutta miniakun pitäisi todellakin näkyä myyntihinnassakin. Jos tässä olisi normaali ajoakku, niin olisiko hinta sitten 80 000 euroa?
Vempula sanoi:Tämä tässä minuakin eniten huvittaa. Pieni kottero, pienellä rangella ja hintaa 50 - 60 000 euroa.
Ymmärrän hyvin sen, että joku pärjää vallan mainiosti 160 km rangella, mutta miniakun pitäisi todellakin näkyä myyntihinnassakin. Jos tässä olisi normaali ajoakku, niin olisiko hinta sitten 80 000 euroa?
awallin sanoi:IS:n autotoimitus on ajan hermolla ja testaa UX:ää.. 8)
https://www.is.fi/autot/art-2000008278971.html
’Urlaub sanoi:Vastuksilla lämmittäminen on erityisen ikävää noin pienen rangen autossa. Toyotan - ja varmaan Lexuksenkin - hybrideissä on jo vuosia ollut ILP:t.
Ihme touhua.