T
Trollsten
Vieras
- 20.2.2018 klo 11:45 / Lexuksen suunnitelmia?
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/lexus-julkistaa-uuden-crossoverinsa
UX julkistetaan parin viikon päästä.
UX julkistetaan parin viikon päästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korjataanpa tätä edellistä, eli RAV4 Hybridiin odotetaan hieman pienempää tehoa kuin ES:ssään, eli nyky Hybrid Camryn 208 hv tehoa.Uti sanoi:Korvaako tuleva ES-Hybrid nykyisen IS300h:n? Ainakin tekniikka tulee olemaan sama kuin tulevassa RAV4 H:ssa, eli 218 hv 2.5 L Atkinson + sähkömoottori ja etuveto. Mitoiltaanhan tuo on merkittävästi isompi mutta..
Uti
Lexuksen päämarkkina on USA. Siellä ei farkkujen myynti ole kummoista. Samoin oleva IS-mallisto on hieman liian pieni kooltaan jenkkimarkkinoille, mm. pitkittäismoottori vie sisätilaa? Lexus näyttäisi myös siirtyvän etuveto-mallistoon joten veikkaanpa, että tämä IS-sukupolvi on viimeinen lajiaan? Mutta aika näyttää.RoccoScientist sanoi:Tuskin, juuri tuon koon vuoksi. ES tullaan varmaankin hinnoittelemaan IS:n yläpuolelle, sillä Lexus tarvitsee tuohon IS:n kokoluokkaan tuotteen (tarvitsisi oikeastaan myös farkkukorisen version, mutta ei vaan saa aikaiseksi).
Uti sanoi:Lexuksen päämarkkina on USA. Siellä ei farkkujen myynti ole kummoista. Samoin oleva IS-mallisto on hieman liian pieni kooltaan jenkkimarkkinoille, mm. pitkittäismoottori vie sisätilaa? Lexus näyttäisi myös siirtyvän etuveto-mallistoon joten veikkaanpa, että tämä IS-sukupolvi on viimeinen lajiaan? Mutta aika näyttää.
Uti
Ambo sanoi:Lexus CT tulee olemaan ensimmäinen täys-sähkö Lexuksella. Noin 2020 tulossa.
BarrelNut sanoi:Lexus on (ainakin amerikassa) pohtimassa vakavasti IS ja GS mallien jatkoa, myyntimäärät ovat lyhyessä ajassa pudonneet reippaasti. Liittynee yleiseen trendiin jossa crossoverien myyntii lisääntyy ja sedanien putoaa.
https://www.carscoops.com/2018/06/lexus-gs-chopping-block/
tmr97 sanoi:Molemmat ovat tavallaan korvattavissa uudella ES:llä (300h). Se on yhtä iso kuin GS, mutta maksaa saman kuin IS. Toki GS 450h on selvästi hyppäys ylöspäin, mutta ainakin GS 300h:n tila jää pieneksi. Jos olisin lexuksen pomo, niin käyttäisin GS:n ja ehkä IS:kin kehitysrahat plugarien tekemiseksi CT, UX, NX, RX ja ES malleihin.