M
Makkis
Vieras
Menee varmaan kategoriaan muut merkit mutta:
Öölön oli pikkujoulut ja käytiin ajamassa Lada Nivoilla pikkusafari. Vuodenaika sattui paremmin kun hyvin, metsässä oli mutaa ja liejua.
Olen aina ollut ajatuksessa että näillä ilman lukkoja (Nivassa pitkittäislukko) olevilla maastureilla eteneminen perustuu vauhtiin ja vaarallisiin tilanteisiin. MOT. Niin se on, ei kun hanaa vaan ja kipinät pohjasta sinkoilkoot, Niva tetsaa hemmetin hyvin kun vaan antaa hanaa. Turha ykkösellä turruttaa, kakkosta vaan kehiin ja vauhtia. Mentiin semmoisissa mutalikoissa että keskivertosittari olisi pitänyt uusiksi rakentaa mutta Niva vaan tetsaa kun antaa kaiken hapen mitä 1700cc kone nielee.
Safarin vetäjä varoitteli useaan otteeseen "pahoista paikoista" ja jäi kiinnikin pariin otteeseen, itse en noita "pahoja paikkoja" kokenut kun antoi vaan Ladan laulaa eikä säälinyt masiinoita. Edellä ajaneelle puskin lisää vauhtia tuuppaamalla raakasti persauksiin ja takana olevalle annoin turvavälioppia pakittamalla kunnolla vetokoukulla keulaan. Jäipä tuo jossain välissä koukkuun riippumaan mutta eikun hanaa ja kytkimellä irti.
Käsittämätön on ihan tavan talvirenkaan (nasta) kyky syrjäyttää mutaa, luulin että kuvio on heti tukossa mutta ei ole.
Hauskaa hommaa ja ihan oikeasti tuollainen lukoton ryssäsittari menee aika pahoistakin paikoista kun vaan antaa monoa. Säälimällä ei Lada parane, ne on tehty kovaan käyttöön. Check Engine ja muuta valoa paloi, lämmöt oli mittarin mukaan rapiat 130 astetta mutta suureelliset on ryssän näytöt. Ei tuo keittänyt eikä tehnyt mitään muutakaan vaginamaista kornia blimbmoodia, kovaa ajoa vaan.
Öölön oli pikkujoulut ja käytiin ajamassa Lada Nivoilla pikkusafari. Vuodenaika sattui paremmin kun hyvin, metsässä oli mutaa ja liejua.
Olen aina ollut ajatuksessa että näillä ilman lukkoja (Nivassa pitkittäislukko) olevilla maastureilla eteneminen perustuu vauhtiin ja vaarallisiin tilanteisiin. MOT. Niin se on, ei kun hanaa vaan ja kipinät pohjasta sinkoilkoot, Niva tetsaa hemmetin hyvin kun vaan antaa hanaa. Turha ykkösellä turruttaa, kakkosta vaan kehiin ja vauhtia. Mentiin semmoisissa mutalikoissa että keskivertosittari olisi pitänyt uusiksi rakentaa mutta Niva vaan tetsaa kun antaa kaiken hapen mitä 1700cc kone nielee.
Safarin vetäjä varoitteli useaan otteeseen "pahoista paikoista" ja jäi kiinnikin pariin otteeseen, itse en noita "pahoja paikkoja" kokenut kun antoi vaan Ladan laulaa eikä säälinyt masiinoita. Edellä ajaneelle puskin lisää vauhtia tuuppaamalla raakasti persauksiin ja takana olevalle annoin turvavälioppia pakittamalla kunnolla vetokoukulla keulaan. Jäipä tuo jossain välissä koukkuun riippumaan mutta eikun hanaa ja kytkimellä irti.
Käsittämätön on ihan tavan talvirenkaan (nasta) kyky syrjäyttää mutaa, luulin että kuvio on heti tukossa mutta ei ole.
Hauskaa hommaa ja ihan oikeasti tuollainen lukoton ryssäsittari menee aika pahoistakin paikoista kun vaan antaa monoa. Säälimällä ei Lada parane, ne on tehty kovaan käyttöön. Check Engine ja muuta valoa paloi, lämmöt oli mittarin mukaan rapiat 130 astetta mutta suureelliset on ryssän näytöt. Ei tuo keittänyt eikä tehnyt mitään muutakaan vaginamaista kornia blimbmoodia, kovaa ajoa vaan.