https://yliteippaus.fi/

Kokemuksianne Polestar-optimoinnista Volvoissa?

On kyllä täysin onnetonta tumpulointia Bilialta. Joltain Pärnäsen pajalta tuon vielä ymmärtäisi, mutta ei Bilialta.
 
Juu sen verran tumpulointia on, ettei saa edes vaihteen kautta ketään vastuuhenkilöä kiinni. Vaihde katkaisi pari puhelua ja yhdisti väärään toimipisteeseen.

Paloi hermot, pitäkööt prkl tunkkinsa. :(
 
Peeveli sanoi:
Juu sen verran tumpulointia on, ettei saa edes vaihteen kautta ketään vastuuhenkilöä kiinni.

Itse olen ottanut näissä persiilleen menneissä jutskissa ihan toisenlaisen otteen, siinä kun vielä on jossain kontaktissa johonkin instanssiin pyydän heitä ottamaan yhteyttä jahka heidän päässään aisa kunnossa, jopa toistatutan sen asian asian kuulijalla.

Kerrankin yhden rikkoutuneen digiboxin rekkutilanteessa pyysin myyjää soittamaan kun se boxi olisi tullut takaisin takuukorjauksestaan, väliajaksi sain liikkeen boxin, ei kuulunut puhelua puoleen vuoteen ....... ja kas se heidän lainaksi antama laite kosahti, se kädessä liikkeeseen ja onnekseni sama kaveri oli tiskillä, omaa laitetta kysyessäni alkoi hänen värinsä vaihtua - olisiko minun pitänyt soitella hänelle viikottain ja kysyä boxini perään ?

No ei tiennyt missä boxini luurasi, siinä kohtaa vaadin saada toisen valmistajan tuotteen ja niinhän minä sainkin.
 
Bilian korjaamopäällikkö soitti. Saan veloituksettoman sijaisauton työpäivän ajaksi,  Polestarin hinta-alennuksesta käyvät vielä keskustelua. Katsotaan...
 
TON-III sanoi:
Oikeasti, on ihan harrastelijoiden puuhastelua jos myynti myy ja tuotehallinta ei pysty tuotetta toimittamaan.

Itse pidän tuota tämäntyyppisen tuotteen osalta jopa todennäköisenä skenaariona. Tuotehan myydään jos löytyy hinnastosta. Ei kai missään firmassa ole yhteyksiä huollon järjestelmiin jotka tarkistaisivat pystytäänkö tämän kaltainen tuote juuri sillä hetkellä toimittamaan.

Toki ideaalitilanteessa jonkun olisi pitänyt asia tarkistaa jossain vaiheessa mutta ei sellaista tuollaisessa organisaatiossa vaan tapahdu.
 
Ihan normaali merkkiliikkeen palvelutasohan tuo on.
 
Ale sanoi:
Itse pidän tuota tämäntyyppisen tuotteen osalta jopa todennäköisenä skenaariona.

Ei ole muuten ihme sitten jos liikkeen toiminta kyykkää (etenkin huonoina aikoina) jos se asiakas on noin huonolla palvelulla ?
 
TON-III sanoi:
Ei ole muuten ihme sitten jos liikkeen toiminta kyykkää (etenkin huonoina aikoina) jos se asiakas on noin huonolla palvelulla ?

Ei ole ei, enkä suinkaan puolustele tapahtunutta. Tuntematta sen paremmin edes liikkeiden toimintatapoja niin kyllä siellä vaan pitäisi jonkun todella ylittää itsensä jotta tällainen ongelma olisi tullut etukäteen ilmi.
 
Ale sanoi:
Itse pidän tuota tämäntyyppisen tuotteen osalta jopa todennäköisenä skenaariona. Tuotehan myydään jos löytyy hinnastosta. Ei kai missään firmassa ole yhteyksiä huollon järjestelmiin jotka tarkistaisivat pystytäänkö tämän kaltainen tuote juuri sillä hetkellä toimittamaan.

Toki ideaalitilanteessa jonkun olisi pitänyt asia tarkistaa jossain vaiheessa mutta ei sellaista tuollaisessa organisaatiossa vaan tapahdu.

Bitit voivat olla poikittain, mutta olisi ollut syytä ottaa tilanne hallintaan.

Esimerkiksi niin, että asiakkaalle annettaisiin uusi XC90 viikonlopuksi käyttöön pahoittelujen kera ja luvattaisiin laittaa Polestar maanantaina kuntoon (tai milloin se sitten ikinä onnistuukaan).
 
Urlaub sanoi:
Bitit voivat olla poikittain, mutta olisi ollut syytä ottaa tilanne hallintaan.

Esimerkiksi niin, että asiakkaalle annettaisiin uusi XC90 viikonlopuksi käyttöön pahoittelujen kera ja luvattaisiin laittaa Polestar maanantaina kuntoon (tai milloin se sitten ikinä onnistuukaan).

Näin olisi toimittu Tiguanin omistajalle, toki sijaisautoksi olisi annettu Touareg.. Romahti tuo Volvon Jumalautostatus nyt täydellisesti normaalien kuolevaisten joukkoon..

Anteeksi Ot.

Sinällään pahoittelut Peevelille turhasta reissusta, näitä vaan sattuu ihan joka ikiselle liikkeelle joskus..
 
Urlaub sanoi:
Esimerkiksi niin, että asiakkaalle annettaisiin uusi XC90 viikonlopuksi käyttöön pahoittelujen kera ja luvattaisiin laittaa Polestar maanantaina kuntoon (tai milloin se sitten ikinä onnistuukaan).

Volvolla kun on ollut hinkua oikeiden Premiumien joukkoon, niin tässä olisi ollut hyvä mahdollisuus näyttää, että siihen suuntaan ollaan menossa. Nyt homma meni pääosin kätösille. Tehtiin moka ja sanottiin asiakkaalle,  että SOVV. Toki jälkikäteen sitten yritettiin paikalla tilannetta, kun asiakas otti ansaitusti itseensä.

Urlaubin kuvaama toimintatapa olisi ollut se juuri oikea tapa hoitaa tilanne, jos oltaisiin oikeasti pyrkimässä premiumien reviirille. Tosin lainapeliksi olisi kyllä riittänyt minun mielestäni joku vähän edullisempikin Volvo.
 
Kiitos pojat kannustuksesta! :)

Toki joku XC90 olisi tosi kiva sijaisauto, vaan tyydyn kyllä vaikka V40/v60-automaattiin. Ilman muuta harmittaa edelleen, mutta jos se nyt tokalla kerralla onnistuu niin hyväksyn. Aluksi päivällä keetutti paljon, mutta nyt jo helpottaa.

Täytyyhän jonkun olla pioneeri tässä drive-e D4-softautuksessa ja otetaan tämä elämänkouluna. ;D
 
Itsekin pohdin tässä Polestarin ja Rican välillä, josko sitä jomman kumman ottaisi. Rican päivitys vaatii ECU:n lähettämisen Ruotsiin ja se kyrsii hiukan. Polestarissa ei taas tule kovin paljon lisää löylyä ainakaan numeroiden valossa, mutta odotellaan nyt Peevelin kokemuksia... :rolleyes:
 
Sama se on muillakin valmistajilla. Bemuun pitää osata ajoissa tilata tuo viritys saksasta, muuten joutuu odottamaan. Myöskään kaikkiin vuosimalleihin sitä ei edes saa.

Omaani myyjä ei ollut muistanut tilata ja muistaakseni odottelin sitä pari viikkoa.

Hovi taksikuskillani on tuo rican softa ja kovasti sitä kehunut ja hinta huomattavasti halvempi kuin polestarissa. XC70:ssä nyt puolisen miljoonaa lasissa ilman ongelmia...

Rican softaan ei vaan taida takuuta volvolta, kuten polestariin taas saa?
 
FXT sanoi:
Rican softaan ei vaan taida takuuta volvolta, kuten polestariin taas saa?
Juu ei saa takuuta niihin.

aquarius sanoi:
Itsekin pohdin tässä Polestarin ja Rican välillä, josko sitä jomman kumman ottaisi. Rican päivitys vaatii ECU:n lähettämisen Ruotsiin ja se kyrsii hiukan. Polestarissa ei taas tule kovin paljon lisää löylyä ainakaan numeroiden valossa, mutta odotellaan nyt Peevelin kokemuksia... :rolleyes:
Ateholla ovat laittaneet ihan paikan päällä softia Drive-e koneisiinkin.
http://www.ateho.fi/asiakkaat-kertovat
 
Karvis sanoi:
Paljonkohan nuo Rican softat maksaa? Näyttäisi ecobuutsiinkin saavan softan pätkää [emoji14]
Cobb-tuning on kova sana täällä Fordeihin. Kannattaa sekin tsekata. En tosin tiedä mikä on tarjonta Euroopassa ja mihin malleihin.
 
pokkus sanoi:
Cobb-tuning on kova sana täällä Fordeihin. Kannattaa sekin tsekata. En tosin tiedä mikä on tarjonta Euroopassa ja mihin malleihin.

Jos sallitaan niin Cobb:ia saa esim meidän kautta. Ei olla kyllä myyty eli ei kokemusta saatavuudesta eikä hintatasosta mutta kuitenkin. Dollarin kurssi myös vähän hillitsee jenkkituotteiden kiinnostusta.
 
Eiköhän pidetä tämä topicci pelkästään Polestarissa, ja muut softatukset muualla. Kiitos. :)

Ja edelleen: toivotaan lisää OMIA kokemuksia originaali vs.Polestar, eli ennen ja jälkeen...
 
Mulla oli XC60 D4 AWD -13. Polestarilla 163hv > 215hv. Kyllä veti naaman hymyyn  ;D Auto tuntui aikaisemmin siltä, että tehoa olisi vähennetty väkinäisesti. Hinta/laatusuhde erinomainen.
 
johansa sanoi:
Mulla oli XC60 D4 AWD -13. Polestarilla 163hv > 215hv. Kyllä veti naaman hymyyn  ;D Auto tuntui aikaisemmin siltä, että tehoa olisi vähennetty väkinäisesti. Hinta/laatusuhde erinomainen.
Leikattu on ja rajusti ;)
Sama kone on D5:ssa ja siitä saa Polestarilla 230hp/470Nm. Ero tulee vasta maantie nopeuksissa esille tuossa ohjelmassa.
 
Soittivat Siniseltä. Uusi asennusaika nyt ensi viikolle, tietoportti/yhteys on nyt avattu tuolle konetyypille Ruåttinmaalle. Sai hyvityksenä vain sen sijaisauton. En jaksanut alkaa vääntämään enää asiasta lisää.
 
Kova hinta polestarilla.. Miksi katsastat sen jälkeen?
Suosittelen lämpimästi muuta softaa jo hinnan puolesta sekä parempi palvelu.
(ltr-racing)