Nykyään manuaalien merkitys on entisestään korostunut, kun kansanautoissakin alkaa olemaan jo aika paljon hienouksia mukana. Ei tästä esimerkiksi kauaa ole, kun joku vauhkosi miten uuden auton sähköt olivat aivan sekaisin. Sähköpenkit ja peilitkin olivat ihan vinksinvonksin, kun tuli autoon takaisin. Juu, manuaalista olisi selvinnyt, että niiden asetukset tallentuvat avaimeen. Kannattaa siis käyttää aina samaa avainta...
Toinen vauhkoaa siitä, miten kattoluukku oli ihan paskana, kun oli parkissa mennyt itsestään kiinni, vaikka jätti sen aivan varmasti kiinni. Kolmas kiroaa sitä, että auton adaptiiviset valot eivät käänny tai muuta muotoa, vaikka sellaiset autossa piti olla. Neljäs ihmettelee mitä vikaa takalasin pyyhkijässä on kun se lähtee ihan itsekseen viuhtomaan. Viides kiroo lämpötilan säätimien asetusten näkymistä radion näytöllä, kun näkeehän ne asteet säätimistäkin. Kuudes paskoo housuihinsa, kun huoltoväli onkin 24tkm, kun piti olla 30tkm. Seitsemäs saa hepulin, kun oikea peili ei käänny alas peruuttaessa, vaikka koeajoautossa niin kävi. Kahdeksas haukkuu auton lyttyyn, kun se muka haluaa heti huoltoon, kun katsoo huoltoväliennustetta ja huollossa käytiin vähän aika sitten. Yhdeksäs manaa "paskana" olevan Webaston syvimpään helvettiin, kun polttoaineen merkkivalo palaa. Kymmenes julistaa kahvipöydässä millaisen paskan osti, kun saattovalot eivät toimi, vaikka ne on asetuksista säädetty päälle.
Tämä lista on loputon. Ja aina tulee vaan lisää ;D Näidenkään tilanteiden kohdalla ei ole tarvetta suorittaa autoasentajan peruskoulutusta, vaan riittää kun lukee sen kehvelin manuaalin.