J
jf
Vieras
Osui tuossa hassu juttu silmiin:
Eli siis asiakkaat olisivat pro-hybrid, mutta ei kiinnosta? Eurooppaan nyt ainakaan ei kannata tuoda edes sitä mitä on tarjolla. Toyo vetää kanssa samalla linjalla eli perheautohybridejä ei turhaan vaivauduta tänne laivaamaan vaan reippaasti tarjotaan dieselkuraa hyvän toimivan hybridi tekniikan sijaan. Luulisi noilla dieselin kehitys kustannuksilla pystyvän tekemään kohtuu paljon Atkinson/Skyactiv-tekniikan saralla. Mitsu ainoa poikkeus porukassa, mutta heillä taas outlanderissa kehitys ei ulottunut sinne bensa moottoriin asti...
Progressive buyers
Hybrids are a natural for Subaru because many of its all-wheel-drive cars and crossovers are bought by outdoorsy, environmentally-focused "active" consumers who hike, kayak, spelunk, and rock-climb.
In fact, according to statistics from several years ago, Subaru owners are more likely to vote for progressive causes than those of almost any other brand.
But Subaru is small, and stubborn, so it's taken them more than a decade of design, engineering, and testing before introducing their own hybrid.
Contrary to expectations, it's not based on the Toyota Hybrid Synergy Drive system used in about 5 million hybrids globally--even though Toyota owns a significant minority share in Subaru.
Eli siis asiakkaat olisivat pro-hybrid, mutta ei kiinnosta? Eurooppaan nyt ainakaan ei kannata tuoda edes sitä mitä on tarjolla. Toyo vetää kanssa samalla linjalla eli perheautohybridejä ei turhaan vaivauduta tänne laivaamaan vaan reippaasti tarjotaan dieselkuraa hyvän toimivan hybridi tekniikan sijaan. Luulisi noilla dieselin kehitys kustannuksilla pystyvän tekemään kohtuu paljon Atkinson/Skyactiv-tekniikan saralla. Mitsu ainoa poikkeus porukassa, mutta heillä taas outlanderissa kehitys ei ulottunut sinne bensa moottoriin asti...