Ei ole vielä tullut kokeiltua. Peräkärryä pari lastia pienellä ylikuormalla. Mitsun alusta on todella jämäkkä ja kärry ei tunnu perässä vaikka aika lyhyt akseliväli autossa on. Moni auto kun alkaa kuopissa nyökkiä kärryn kanssa jos kärryssä on painava kuorma. Niinkuin mulla oli nyt pyöreitä luonnonkiviä hyvä lasti.
Pitäis jostain löytää maksimi aisapaino tälle Mitsulle. Jarruttomalle kärrylle löysin sellaiset arvot kuin 570kg ja toisesta lähteestä 700kg. Autosta puuttuu käsikirja. Siinä kai ne ois kerrottu.
Asuntovaunun kanssa tulee kohtsiltään testattua kun vaunuun tarvii uudet renkaat niin lähdetään Mitsulla kaupoille. Olen kyllä hyvin luottavainen sen vetokykyyn. Sen verran hyvin maksimilasti tuli peräkärryllä. Toki voi olla, että sitä laatikkoa saa käsin hämmentää jos alkaa sellainen 3/4 vaihteiden väliä lipsuttelu. Laatikko antaa muuntimen kyllä luistaa melkolailla. Kaikilla vaihteilla jos tietyt (kierrokset, kaasunpainallus) ehdot toteutuu, joten ei se välttämättä heti vaihdetta vaihda, vaan löysää muuntimen. Mutta siitä lisää kun kokeillaan.