https://go.popvakuutus.fi/t/t?a=1891764192&as=1920463831&t=2&tk=1

Formula 1

Kuka voittaa maailmanmestaruuden 2025?

  • Max Verstappen

    Ääniä: 5 12,2%
  • Liam Lawson

    Ääniä: 1 2,4%
  • Lando Norris

    Ääniä: 28 68,3%
  • Oscar Piastri

    Ääniä: 5 12,2%
  • George Russell

    Ääniä: 0 0,0%
  • Andrea Kimi Antonelli

    Ääniä: 0 0,0%
  • Charles Leclerc

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lewis Hamilton

    Ääniä: 1 2,4%
  • Pierre Gasly

    Ääniä: 0 0,0%
  • Jack Doohan

    Ääniä: 0 0,0%
  • Fernando Alonso

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lance Stroll

    Ääniä: 0 0,0%
  • Esteban Ocon

    Ääniä: 0 0,0%
  • Oliver Bearman

    Ääniä: 0 0,0%
  • Gabriel Bartoleto

    Ääniä: 0 0,0%
  • Nico Hülkenberg

    Ääniä: 0 0,0%
  • Isack Hadjar

    Ääniä: 0 0,0%
  • Yuki Tsunoda

    Ääniä: 1 2,4%
  • Alex Albon

    Ääniä: 0 0,0%
  • Carlos Sainz

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    41
  • Äänestys suljettu .
Albon pohtii miksi Maxin tallikaverina ajaminen on vaikeaa.

– Verstappenilla on todella uniikki ajotyyli. Minun ajotyylini on ehkä sulavampi, mutta tykkään autosta, jossa on hyvä etupää, ja joka on terävä ja suora. Niin pitää Maxkin, mutta hänen levelinsä terävyydessä ja suoruudessa on täysin eri tasolla, Albon pohjusti High Perfomancelle.
Albon vertaa Verstappenin toiveita ammuntavideopeleistä tuttuun herkkyysasetukseen, joka on asetettu aivan maksimiinsa, mikä johtaa siihen, että hiiri tai ohjain reagoi pieneenkin käden liikkeeseen todella herkästi.
– Siltä se tavallaan tuntuu. Autosta tulee niin terävä, että se saa sinut hiukan jäykistymään ja jännittymään, Albon kuvaili.

Sitä Albon ei kerro miksi autojen säädöt on oltava kuta kuinkin samat.
Olis Maxin säädöt ja sitten jos toinen kuski haluaa vähän sulavmmat säädöt, niin säätäsivät noin.
En tiedä mikä tuossa mättää, autoilla on kuitenkin oma mekaniikko ryhmät, siis mikä mättää?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...litoverin-sanat-nousivat-taas-pintaan/9125934
 
Mä luin jostain, että yleisesti ottaen nopeassa autossa on vahva etupää. Mitä sitten tarkoittaakaan. RB on tehty tuo silmällä pitäen. Ja se vain sattuu sopimaan Maxille ja Maxin ajotyyliin. Mutta että autoa ei ole tehty Maxille.
 
Sitä Albon ei kerro miksi autojen säädöt on oltava kuta kuinkin samat.
Olis Maxin säädöt ja sitten jos toinen kuski haluaa vähän sulavmmat säädöt, niin säätäsivät noin.
En tiedä mikä tuossa mättää, autoilla on kuitenkin oma mekaniikko ryhmät, siis mikä mättää?

Kun autolle rakennetaan joku perusluonne niin säädöillä voidaan hienosäätää näitä ominaisuuksia, mutta ei muuttaa täysin erilaiseksi.

Mutta seuraavan kuskin ura pilalle ja mietitään sitten taas uusi uhri, kohtuullisen urpo toimintamalli.
 
Mä luin jostain, että yleisesti ottaen nopeassa autossa on vahva etupää. Mitä sitten tarkoittaakaan. RB on tehty tuo silmällä pitäen. Ja se vain sattuu sopimaan Maxille ja Maxin ajotyyliin. Mutta että autoa ei ole tehty Maxille.

On tasan varmasti tehty juuri maxin toiveiden mukaan ja muut sopeutuu siihen jos pystyy, vielä ei vaan ole sellaista kuskia löytynyt.
 
Varoitus: Sisältää juonipaljastuksia

F1-kuskilta polleaa puhetta – “Ensi kaudella voin olla maailmanmestari”​

– Olen hyvin kiinnostunut kaudesta 2026, sillä ensi kaudella voin olla maailmanmestari, Gasly julisti Racing365:n haastattelussa.
– Se on asia johon keskityn paljon, mutta luonnollisesti olen täysin sitoutunut ja keskittynyt tähän kauteen. Tallina kuitenkin tiedämme, mitä tällä kaudella on tarjolla. Tiedämme myös mitä on tarjolla ensi kaudella, joten ensi vuotta ajatellen on tehty jo strategia, Gasly jatkoi.
Ensi kaudella Alpine saa alleen Mercedeksen moottorit ja näin Renaultin aikakausi F1:ssä päättyy ainakin toistaiseksi. Gasly ei malta odottaa jo ensi kautta.
– Jos se olisi minusta kiinni, niin laittaisin kaikki ihmiset ja rahat ensi vuotta kohti. Sijoitumme sitten kahdeksanneksi, yhdeksänneksi, kuudenneksi tai seitsemänneksitoista, ei sillä ole mitään väliä. Mutta jos ensi kaudella pystymme taistelemaan voitoista ja palkintopallisijoista, niin sillä on merkitystä, Gasly muistuttaa.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/o...t&cvid=fe111e8ab99c4d9fbf95c79bae6e5ba3&ei=40
 
Ok. Eli vaihtavat vain päittäin. Saa nähdä jatkaako Lawson samaa linjaa ja on hännän huippuna kun autona vielä hitaampi kuin edellinen. Vai istuuko paremmin kun ei ole Maxille tehty auto.
 
Ei nyt oikein vakuuta tämä uusittu F1TV... mites muilla?
Lähteekö pyörii...
Tämä siis Apple TV;llä 😳
IMG_7228.jpeg

Ja sama iPädillä😡.

IMG_1296.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Jokunen aika sitten lähti toimimaan. Nyt ei näy niitä aiemmin näkyviä kuvaongelmia eli häntimistä / repeilyä mutta nyt ei ihan LIVE tilannetta tule katsottuakaan em syistä.
 
Olihan Tsunoda jo merkittävästi parempi mitä Lawson, Q2een heti kättelyssä.

Ehkä RBlläkin joudutaan myöntämään että pitää tehdä huomattavasti parempi auto jotta sillä voisi pärjätä muutkin kuin Max.

Niin, eiköhän Tsunodakin saa vielä toisen kisan aikaa ennen vaihtoa, Hadjar kuitenkin pärjäsi Minardilla paremmin.

RB:llä olisi aika myöntää että autoa ei kannattaisi rakentaa vain yhden kuskin ehdoilla jos meinaa että kahdella autolla voi tehdä tulosta.
 

https://pin.virtasenkauppa.fi/t/t?a=1637080522&as=1920463831&t=2&tk=1