Viime talvi tuli kärvisteltyä savuttavan ja toimimattoman eberin kanssa.. Voitte vaan kuvitella kuinka hemmetin kylmä vehjes tuo oli viime talvena, kun ei ollut edes sisätilanpistoketta, toki lohkolämmitin oli, mutta koskaan ei oikein lämmintä kabiiniin saanut
No nyt on sisätilanpistokekin, joten lähdöt ovat 95% aina lämpimiä, jos tahtoo..
Nyt se on kunnostettu ja tuntuisi toimivan hienosti. Kabiiniin puhaltaa lämminta parissa minuutissa näissä 18 asteenkin pakkasissa mitä aamuisin on ollut..
Kysymysmerkkinä ilmassa leijuukin se että miksei moottorin lämpötilamittari nouse juurikaan yli 60 asteen vaikka lämminta puhaltaakin.. Sama juttu puolen tunnin ajon jälkeen, mittari ei nouse 90 asteeseen, vaikka sisälle tulee jo runsaasti lämmintä, jopa kuumaa ilmaa..
Eikö tämä lämmitä moottoria?
Autona siis -05 Mondeo, jossa ei ole mitään ohjausta eeberiin, ei ole ajotieturia eikä ms..
Nyt se on kunnostettu ja tuntuisi toimivan hienosti. Kabiiniin puhaltaa lämminta parissa minuutissa näissä 18 asteenkin pakkasissa mitä aamuisin on ollut..
Kysymysmerkkinä ilmassa leijuukin se että miksei moottorin lämpötilamittari nouse juurikaan yli 60 asteen vaikka lämminta puhaltaakin.. Sama juttu puolen tunnin ajon jälkeen, mittari ei nouse 90 asteeseen, vaikka sisälle tulee jo runsaasti lämmintä, jopa kuumaa ilmaa..
Eikö tämä lämmitä moottoria?
Autona siis -05 Mondeo, jossa ei ole mitään ohjausta eeberiin, ei ole ajotieturia eikä ms..