M
Makkis
Vieras
Tuolla joku kirjoitti saaneen tietää että VAG päästöskandaali vei mukanaan myös EA888 moottorin.
Itsestäni kuullostaa perin oudolta. Kyseessähän on jo 2008 (vai aikaisemmin?) lanseerattu moottori josta lienee kehityskustannukset on maksettu jo moneen kertaan. Toinen omituisuus on se, että eihän EA888 liity mitenkään koko päästöskandaaliin. Kolmas omituisuus on se että tietääkseni kyseessä on varsin ongelmaton moottori vailla suunnittelu- tai tyyppivikoja kuten laukeavat jakopäät jne.
Neljäs vielä ihmetys, vaikka kyseessä on "jo" liki kymmenvuotias kehäraakki, se on ominaisuuksiltaan edelleen täysin kurantti millä tahansa mittarilla.
No, VAG konsernin "business controller" omaa varmasti paljon maallikkoa enemmän tietoa, mutta ihmettelen silti.
Itsestäni kuullostaa perin oudolta. Kyseessähän on jo 2008 (vai aikaisemmin?) lanseerattu moottori josta lienee kehityskustannukset on maksettu jo moneen kertaan. Toinen omituisuus on se, että eihän EA888 liity mitenkään koko päästöskandaaliin. Kolmas omituisuus on se että tietääkseni kyseessä on varsin ongelmaton moottori vailla suunnittelu- tai tyyppivikoja kuten laukeavat jakopäät jne.
Neljäs vielä ihmetys, vaikka kyseessä on "jo" liki kymmenvuotias kehäraakki, se on ominaisuuksiltaan edelleen täysin kurantti millä tahansa mittarilla.
No, VAG konsernin "business controller" omaa varmasti paljon maallikkoa enemmän tietoa, mutta ihmettelen silti.