Badge engineering on kova juttu. Sehän on Peugeot 3008, jolla on DS:n vaatteet. Myyntiin tämä tulee vasta vuoden kuluttua ja hybridiversio vasta syksyllä 2019.
Voimalinjavaihtoehtot ovat
Bensiini:
- 1,2 l, 3-syl, Puretech 130, Stop-Start, etuveto, 6-vaihteinen manuaali (130 hv)
- 1,6 l, 4-syl, THP 180, Stop-Start, etuveto, 8-vaihteinen automaatti (180 hv)
- 1,6 l, 4-syl, THP 225, Stop-Start, etuveto, 8-vaihteinen automaatti (225 hv)
Diesel:
- 1,6 l, 4-syl, BlueHDI 130, Stop-Start, etuveto, 6-vaihteinen manuaali (130 hv)
- 1,6 l, 4-syl, BlueHDI 130, Stop-Start, etuveto, 8-vaihteinen automaatti (130 hv)
- 2,0 l, 4-syl, BlueHDI 180, Stop-Start, etuveto, 8-vaihteinen automaatti (180 hv)
E-Tense plugin-hybridi:
- 1,6 l, 4-syl, THP 200 + 2 x 108 hv sähkömoottorit, neliveto, 8-vaihteinen automaatti (300 hv)
Hybridin kahdesta 80 kW (108 hv) sähkömoottorista otetaan yhteensä enintään 90 kW (122 hv) ja yhdessä 200 hv bensiinimoottorin kanssa enintään 300 hv tehoa. Sähkömoottoreista toinen on sijoitettu etuakselille yhdessä bensiinimoottorin kanssa ja toinen taka-akselille. Koko voimalinjan yhteenlaskettu vääntömomentti on 450 Nm. Toisen penkkirivin alle on sijoitettu 13 kWh litium-ioni-akusto, jolla autolla pääsee 60 km täyssähkötilassa. Lataus standarditilassa 16 A sähköliitännästä kestää 4,5 h ja pikalataus 32 A liitännästä 2,5 h.
Auton muista herkuista voisi mainita Night Vision -pimeänäköjärjestelmän ja DS Active Scan Suspension -iskunvaimennuksen, joka skannaa tietä 5 m auton edellä ja säätää automaattisesti iskunvaimennusta tehtyjen havaintojen mukaan.
PS. Otsikossa voisi korjata auton nimen oikein.