Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rankalaisista kaikilla mausteilla sellainen hinta että katukuvassa ei tule näkymään.TeroPee sanoi:Onhan se hieno mutta hyvin varusteltuna arvokkaahko, ainakin tällaiselle joka ei ole niin kovin tottunut käsittelemään isoja summia.
Saa myös makean GLC hybridin. 3v käytön jälkeen Mesestä ja volvosta saa 6 alkavan hyvityksen. Tuunatusta citkasta korkeintaan 4 alkavan hinnan. Näin tuo menee.TeroPee sanoi:Juuri kuulin että hybrid on saanut hinnat. Vähän päälle 60k alkaen hinta ja kaikilla varusteilla reilu 80k. Maksaa saman mitä hyvin varusteltu Volvo XC60 T8.
VirtuaaliVille1999 sanoi:Saa myös makean GLC hybridin. 3v käytön jälkeen Mesestä ja volvosta saa 6 alkavan hyvityksen. Tuunatusta citkasta korkeintaan 4 alkavan hinnan. Näin tuo menee.
Tietäjä sanoi:Tuo sama tekniikka tulee 3008 / Open Grandland X:ään. Itseä kiinnostaa tuo Opelin versio enemmän ergonomian vuoksi. Näissä Ranskalaisissa on yhteinen ergonomia Toyotan kanssa 8)
Penguin sanoi:Todellinen tietäjä! Noilla yhdelläkään ei ole mitään tekemistä Toyotan kanssa. Miten sä kehität siihen samalla korilla olevaan Opeliin erilaisen ergonomian, kun kaikkiin on saatavilla sama jakkarakin ja ainoat oikeat erot on pintapelleillä ja muoveissa?
Ok 8)TeroPee sanoi:Perusrakenne, "platform", on sama Pösön 3008, 5008, Opel Grandland X, Citroen C5 ja DS7 Crossback.
völvöxc60 sanoi:Lataushybridi on hinnaltaan 59k€, joten miksi verrataan 80k€ autoihin?
Marko_K sanoi:Jos tuo 59k€ on 300-heppaisen nelivetohybridin hinta, niin kuulostaa siedettävältä, jos taas sen oliko se nyt 225-heppaisen etuvetohybridin hinta, niin tuskin jonoa kertyy kauppojen eteen.
Vaikka itse tykkään tuon EMP2-platan ympärille rakennetuista autoista, mutta ei kokonaan uuden merkin lanseeraaminen mikään helppo juttu ole. Ei varsinkaan, jos haluaa kilpailla "premiummerkkien" kanssa. Vaikka tuote olisi hyvä, niin silti pelkästään se ei riitä, kun ihmisten mielikuva vaikuttaa paljon ostopäätökseen.
TeroPee sanoi:Multa on mennyt ohi että sieltä olisi tulossa myös etuvetohybrid DS-merkille. Olen luullut että se tulee vain muille PSA-merkeille.
TeroPee sanoi:Saa nähdä jääkö tuplasähkömoottoriversio vain DS:n erikoisuudeksi vai tuleeko se samanlaisena (tai miedompana) voimalinjana myös muihin PSA-merkkeihin.
TeroPee sanoi:Mutta hienoa että markkinoille on tullut auto, jossa on jotain poikkeavaa ja "särmää" vaikka onkin konsernipalikoista rakennettu.
Marko_K sanoi:Heinoa että ylipäänsä on tullut. Täytyy käydä livenä tsekkaamassa joskus. Mutta pakko myöntää, että kun jonkun review-viedon on tuosta katsonut, niin niiden perusteella todella moni asia näyttää lopulta perin samalta kuin omassa 3008:ssa. Siinä mielssä VAG-vertaus on osuva; saman niissäkin tiedostaa, "samaa tavaraa erilailla paketoituna". Vaikkapa MB tai BMW ei samasta kärsi, kun niillä ei ole "halpisbrändejä" rasitteena.
TeroPee sanoi:Perusrakenne, "platform", on sama Pösön 3008, 5008, Opel Grandland X, Citroen C5 ja DS7 Crossback.