Tulipa yhtäkkiä mieleen avata keskustelu aiheesta.Ei siis tarvitse olla saman tyylisiä autoja kunhan hankintahinnat on suht lähellä.
Eli vapaata ja subjektiivista vertailua erilaisista vaihtoehdoista XX vs YY.
Omakohtainen kokemus siis.
Tässä omani.
Ajoin pitkästä aikaa Isäni autolla ja tottakai vertailin niitä mielessäni
Vertailussa siis...
Audi Q3 TDI quattro S-tronic 130kw
BMW 3GT 320iA xDrive 135kw
Vaikka tehoissa ei ole juuri eroa mutta Audi vie tehontunteessa dieselin isommalla väännöllään selkeän voiton.
7 portainen S-tronic on nopeammin reagoiva vs BMW;n 8 pykäläinen ZF.
Kumpikin siis sivistyneitä lootia mutta mukavuudessa taas vie ZF voiton.
Pitäiskö haastaa faija viivalle kun paperilla samat kiihtyvyydet

nähdään mitä se perstuntuma sanoo
Kuskin paikalla on BMW;n kyynärnojat ym ym.paremmin paikallaan (sopivasti tyköistuvan ahtaampi).Audi on väljemmän oloinen.
Sporttipenkeissä istuinosa ehkä Audissa tukee paremmin mutta Bemun säädettävä selkänojan sivutuki antaa taas paremman sivutuen.Säädöt on Audissa fiksummin toteutettu.
Tiloissa ja yleisessä alustan mukavuudessa Bee vie voiton.
Melussa ei muuten isoja eroja paitsi Aan diesel tietty erottuu enemmän.
Ratit kummassakin hyviä käteen vaikkakin Audissa selkeästi ohkasempi ja kovempi.
Nelivetojen eroista. Toivottavasti ensitalvi antais paremman mahdollisuuden tehdä kevyttä kenttätestiä.
Aasta ei saa ajovakautusta muistaakseni kokonaan pois päältä?
Beessä sen saa pois kokonaan ja sillä pystyy leikittelemään.
Eli vapaata ja subjektiivista vertailua erilaisista vaihtoehdoista XX vs YY.
Omakohtainen kokemus siis.
Tässä omani.
Ajoin pitkästä aikaa Isäni autolla ja tottakai vertailin niitä mielessäni
Vertailussa siis...
Audi Q3 TDI quattro S-tronic 130kw
BMW 3GT 320iA xDrive 135kw
Vaikka tehoissa ei ole juuri eroa mutta Audi vie tehontunteessa dieselin isommalla väännöllään selkeän voiton.
7 portainen S-tronic on nopeammin reagoiva vs BMW;n 8 pykäläinen ZF.
Kumpikin siis sivistyneitä lootia mutta mukavuudessa taas vie ZF voiton.
Pitäiskö haastaa faija viivalle kun paperilla samat kiihtyvyydet
nähdään mitä se perstuntuma sanoo
Kuskin paikalla on BMW;n kyynärnojat ym ym.paremmin paikallaan (sopivasti tyköistuvan ahtaampi).Audi on väljemmän oloinen.
Sporttipenkeissä istuinosa ehkä Audissa tukee paremmin mutta Bemun säädettävä selkänojan sivutuki antaa taas paremman sivutuen.Säädöt on Audissa fiksummin toteutettu.
Tiloissa ja yleisessä alustan mukavuudessa Bee vie voiton.
Melussa ei muuten isoja eroja paitsi Aan diesel tietty erottuu enemmän.
Ratit kummassakin hyviä käteen vaikkakin Audissa selkeästi ohkasempi ja kovempi.
Nelivetojen eroista. Toivottavasti ensitalvi antais paremman mahdollisuuden tehdä kevyttä kenttätestiä.
Aasta ei saa ajovakautusta muistaakseni kokonaan pois päältä?
Beessä sen saa pois kokonaan ja sillä pystyy leikittelemään.