Suosio laskusuunnassa.
Tykkään tilastoista. Siksipä tarkistettuani viime kuun ensirekisteröinnit (omani siellä mukana
tilaston Trafin sivulta päädyin tutkimaan tilastoja vähän pidemmältä ajalta.
Keräsin tiedot taulukkoon.
Jäin miettimään miksi myynti on sakannut vuosituhannen alun jälkeen voimakkaasti. Minusta auto on vuosien varrella kehittynyt paljon parempaan suuntaan. Vuoden 2005 facelift-mallin selvät parannukset sekä ulkonäköön että muutenkin ei myynnissä näkynyt. Saati sitten kokonaan uuden mallin esittely 2008. Vain pieni hetkellinen piristys tuonna vuonna.
Olisiko kyse siitä, ettei C5 ei ole tarpeeksi Citroën-mainen? Muistuttaa kieltämättä ulkonäöltään kovasti kilpakumppaneita. Toisaalta ei C6 myöskään myynyt. Se sentään näytti Citroënilta perinteisellä tavalla. Ja oli minun mielestäni oikein hieno ja haluttava. Harmi, ettei minulla ole ollut sellaiseen varaa. C5 menestys ei varmaan ole hinnasta kiinni. Se on luokassaan kilpailukykyinen. Mietin vain kenen leiriin Citroën-kuljettajat ovat siirtyneet?
- Otsikkoa täydennetty. - Quality -

Tykkään tilastoista. Siksipä tarkistettuani viime kuun ensirekisteröinnit (omani siellä mukana
Keräsin tiedot taulukkoon.
Jäin miettimään miksi myynti on sakannut vuosituhannen alun jälkeen voimakkaasti. Minusta auto on vuosien varrella kehittynyt paljon parempaan suuntaan. Vuoden 2005 facelift-mallin selvät parannukset sekä ulkonäköön että muutenkin ei myynnissä näkynyt. Saati sitten kokonaan uuden mallin esittely 2008. Vain pieni hetkellinen piristys tuonna vuonna.
Olisiko kyse siitä, ettei C5 ei ole tarpeeksi Citroën-mainen? Muistuttaa kieltämättä ulkonäöltään kovasti kilpakumppaneita. Toisaalta ei C6 myöskään myynyt. Se sentään näytti Citroënilta perinteisellä tavalla. Ja oli minun mielestäni oikein hieno ja haluttava. Harmi, ettei minulla ole ollut sellaiseen varaa. C5 menestys ei varmaan ole hinnasta kiinni. Se on luokassaan kilpailukykyinen. Mietin vain kenen leiriin Citroën-kuljettajat ovat siirtyneet?
- Otsikkoa täydennetty. - Quality -