https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

BMW XM (G09) 2023-

Kovasti odottelen, että "esihenkilö" saa tämän alle. Pääseen sitten testaamaan...
 
^ Samansuuntaisia kommentteja kuulunut muistakin koeajorapsoista, muttei sillä taida olla liiemmin merkitystä kun ne ostaa jotka haluaa, vaikka auto olisikin hintaansa nähden "huono."
 
Joo, 5v päästä tota ei osta kukaan käytettynä. Jos nyt edes uutenakaan
 
Satuin näkemään tällaisen yhden omakotitalon pihalla. Tuli mieleen että onko suorituskykyä sähköllä mitattu? Ajaakohan kukaan omistaja tätä todellisuudessa sähköllä.
Akkukoko on kuitenkin valittu niin suureksi, että se viittaisi siihen, että valmistaja uskoo että autoa ajetaan sähköllä, paljon pienempi akku olisi riittänyt tarjomaan sähköboostin kiihdytyksiin.
 
Tuli nähtyä tämmöinen ekaa kertaa livenä liikenteessä, ja on kyllä ruma möhkö. Mitä ilmeisimmin muuallakin tultu vähän samaan lopputulokseen, ja BMW ei kaiketi edes Kiinassa ja lähi-idässä ole päässyt mallilla myyntitavoitteisiin.
 
Satuin näkemään tällaisen yhden omakotitalon pihalla. Tuli mieleen että onko suorituskykyä sähköllä mitattu? Ajaakohan kukaan omistaja tätä todellisuudessa sähköllä.
Akkukoko on kuitenkin valittu niin suureksi, että se viittaisi siihen, että valmistaja uskoo että autoa ajetaan sähköllä, paljon pienempi akku olisi riittänyt tarjomaan sähköboostin kiihdytyksiin.
Itse tuollaisella lähes täyteen varustetulla X5 e45:lla ajoin 90 % ajoista sähköllä. En usko, että XM tekisi poikkeusta, etenkin kun akkua ja sähkömoottoritehoa ehkä on enemmän. Sähköllä ajaminen on koukuttavaa, myös plugareissa. Polttomoottorin äänistä ja lisäsuorituskyvystä on hauska nauttia satunnaisesti, mutta jatkuvassa käytössä sivistyneisyys toimii paremmin.

Tosin XM muotokieli ei houkuttele, joten sitä tuskin talliin koskaan tulee.
 
Viimeksi muokattu: