- 31.8.2015 klo 17:52 / BMW-Mini
Hyvältä näyttää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Igor sanoi:Isoimmat ongelmat taitaa olla jakopäässä. Ketju venyy, kiristin pettää, jako hyppää... konevauriolta ilmeisesti säästyy, kun jakopään laittaa kuntoon heti kun ketju vähänkin rallattaa.
Nämä siis 1.6 bensaturboissa (ns. Prince-moottori), joka tuli Mineihin 2007.
Igor sanoi:TaKy näkyikin jo löytäneen sekä Minin että Mini-foorumin.
FXT sanoi:Antaa vikakoodin ykkössylinterin missfirestä.
Seuraavaksi aletaan sähkövikojen etsintä, aikaa kuluu ja auto seisoo korjaamolla. [emoji13]
Ei kyllä mitään hajua, eivät maininneet kun kysyin missä mennään. Ehkäpä menevät kategoriaan sähköt? [emoji6] Anyways, luulisi nyt samalla kaikki vaihtavan.Taky sanoi:Harmillista.
Sähköihin tuo äkkiseltään tuntuisi viittaavan - varmaan vikakoodit antaa tarkempaa infoa?
Onko laitteessa ollenkaan perinteisiä tulpanjohtoja - ainakaan niitä ei vaihdettujen listalla ollut?
Mistä näitä tietää, ymmärtääkseni bemun oma, "sama" i8:ssa. Nyt viimeisin tieto, että syypää olisi löytynyt.Igor sanoi:Melkoista kädettömyyttä huollolta, jos arpomalla vaihtelevat osia.
Onkos toi kolmipyttyinen PSA:n tekele, vai bemarin omaa tuotantoa?
FXT sanoi:Murheet jatkuu. Nyt hajosi vaihteensiirto. [emoji85][emoji31]. Uutta palikkaa tilalle. Korjasivat 3 päivää, kun on kuulemma sekin työn ja tuskan takana vaihtaa. Huvittavana piirteenä piti nuppikin vaihtaa... [emoji23]
On kyllä uskomattoman huono vetopito täs sä ro..... 5 kertaa jäänyt tasaiselle pinnalle kiinni ei mihinkään.