https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

BMW 4 Gran Coupe

Vempula sanoi:
GC:ssä ei kyllä muotoilu millään tapaa helposti paljasta sitä, että ladonovi sieltä nousee. Ja muistaakseni se oli kaikissa varusteversiossa vakiona sähköllä liikkuva.

Vakiona sähköinen, kuin myös 3GT:n vielä massiivisempi ja raskaampi ladonovi. Myös 3-sarjan farkun luukku on vakiona sähköinen.
 
Penguin sanoi:
Hatchbackin ja farkun luukun kanssa niin monta kertaa tuli kirottua, kun oli jossain paikassa missä luukku ei mahtunut aukeamaan, kun korkeussuunnassa loppui tila kesken. Farkussa oli avautuva takalasi, joka oli monesti pelastus tuohon. Näissä BMW:n luukuissa ei vissiin ole mahdollisuutta avata vain osa luukusta sedan tyylisesti?

Ei ole mahdollista kuin vain 5-sarjan GT:ssä.
 
HatYai sanoi:
Jos ajamisen ilon katsoo koostuvan vain adrenaliinin täytteisistä kiihdytysrevittelyistä yhdistettynä individual nahkoihin niin varmaan on näin ;)

Eikun niihin optisiin nahkoihin  ;)
 
MMV sanoi:
Äläs nyt! Minua ei ymmärretty yhtään kun menin valitsemaan 61 tonnin BiTbo Passatin businesskuli 520xda F11:n sijaan...

Kyllä kaikki sun valinnan ymmärtää, minäkin. Mutta sitä en ymmärtänyt (eikä moni muukaan) että vertaat täysin eri luokan autoja toisiinsa vain dingelpongelpingeleiden määrällä ja näistä koostuvalla valuutan määrällä.

;)
 
dingdongpingpong sanoi:
Kyllä kaikki sun valinnan ymmärtää, minäkin. Mutta sitä en ymmärtänyt (eikä moni muukaan) että vertaat täysin eri luokan autoja toisiinsa vain dingelpongelpingeleiden määrällä ja näistä koostuvalla valuutan määrällä.

;)

Itse ottaisin Passatin kuin kuli 500-bemun. Ai niin E60 taitaa olla seuraava JUMALautosta :)
 
E92 sanoi:
Itse ottaisin Passatin kuin kuli 500-bemun. Ai niin E60 taitaa olla seuraava JUMALautosta :)

Sinähän saat ottaa, ei ole minulta pois. Olenko maininnut tämän vanhan E60:ni olevan jokin jumalauto, siinä mielessä paskattiin verrattuna on että maksaa kolmasosan tuosta biturbosta mutta pesee kaikessa paskatin ja linkoaa mennessään, siinä kiihdytyksessäkin nopeudesta kuin nopeudesta....paskattiin ei saa edes puolia tämän neuttoneista lastuttamallakaan ja tehotkin jää ~100hv jälkeen....ja tämäkin raapii joka nurkasta mutta oikein.
 
dingdongpingpong sanoi:
Sinähän saat ottaa, ei ole minulta pois. Olenko maininnut tämän vanhan E60:ni olevan jokin jumalauto, siinä mielessä paskattiin verrattuna on että maksaa kolmasosan tuosta biturbosta mutta pesee kaikessa paskatin ja linkoaa mennessään, siinä kiihdytyksessäkin nopeudesta kuin nopeudesta....paskattiin ei saa edes puolia tämän neuttoneista lastuttamallakaan ja tehotkin jää ~100hv jälkeen....ja tämäkin raapii joka nurkasta mutta oikein.

Eli auton kulkupuolella ei ole merkitystä, kun verrataan kuli-Bemmiä ja BiTurbo-Passattia. Silloin kun verrataan vanhempaa ikä-Bemmiä ja BiTurbo-Passattia, auton kulkupuolella varsinkin suhteessa hintaan on merkitystä. Vaikea ymmärtää näitä vertailuja.
 
TTO sanoi:
Eli auton kulkupuolella ei ole merkitystä, kun verrataan kuli-Bemmiä ja BiTurbo-Passattia. Silloin kun verrataan vanhempaa ikä-Bemmiä ja BiTurbo-Passattia, auton kulkupuolella varsinkin suhteessa hintaan on merkitystä. Vaikea ymmärtää näitä vertailuja.

Mun mielestä näille vertailuille voisi tehdä ihan oman topicin ja lätistä paskaa siellä jollei tiedä mihin ryhmiin sijoittaa minkäkin vertaillessaan.



Passatin kansainvälisen lehdistöesittelyn aikoihin saksalaisissa autolehdissä pohdittiin sitä, mihin luokkaan iso Volkswagen kuuluu. AutoBild vertaili uutta Passat Variantia Škoda Octavia Combiin ja Mercedes-Benz E-sarjan T-malliin ja totesi Volkswagenin sopivan niiden väliin. Auto Motor und Sport laittoi Passat Variantin Biturbo 4Motion-versiona samalle viivalle BMW 325d Touringin ja Mercedes-Benz C 250 T-mallin kanssa. Lehti päätyi siihen, että Passat kestää hyvin vertailun BMW:n ja Mercedeksen seurassa.
 
clima sanoi:
Mutta et tehnyt?  ;)

Mä olen tämmöinen paitsiokommentoija joka lämää välillä pitkän kiekon....aloittakoot joku joka kuvittelee passatin olevan kilpailija vitosbemuille jollakin järkevällä mittapuulla.
 
Voisitko nyt olla jauhamatta sitä Passat-vihaa jokaisessa mahdollisessa aiheessa, vai liittykö se jotenkin aiheen autoon?
 
Children of the damned sanoi:
Avautumiskorkeuden pystyy säätämään ennen avausta sisältä iDriven valikon kautta. Luukun saa auki sisältä nappulasta, kaukosäätimellä tai luukun kahvasta.

Joo näinhän aiemmin kirjoitin. Ja on tota melko paljon tullut availtua itekin :)
 
Nyt kun täällä on isommat järmäämiset rauhoittuneet, niin onko kellään ajossa facelift mallista 4 GC:tä?

Kovasti ruvennut moinen kiinnostelemaan, vaikka persaukisten dieselillä varustettuna tulisikin. Autoon saa tällä hetkellä todella edukkaasti paljon leluja.

Ja saahan tuohon ituhippien dieseliinkin m performance kitillä haluttaessa myöhemmin lisää voimaa...
 
jlindstrom sanoi:
Nyt kun täällä on isommat järmäämiset rauhoittuneet, niin onko kellään ajossa facelift mallista 4 GC:tä?

Kovasti ruvennut moinen kiinnostelemaan, vaikka persaukisten dieselillä varustettuna tulisikin. Autoon saa tällä hetkellä todella edukkaasti paljon leluja.

Ja saahan tuohon ituhippien dieseliinkin m performance kitillä haluttaessa myöhemmin lisää voimaa...

Eipä taida saada 190hp koneeseen vieläkään m kittiä valitettavasti. Autohan on hieno ja hyvä ajettava ja nyt hyvä kamppis päällä.