- Liittynyt
- 12.11.2016
- 23.12.2021 klo 15:03 / BMW 3-sarja (G20/G21)
Ei ole 330E moista näkynyt.. kertaakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on tullut lähes kaikissa bemareissa tuota samaa viestiä ja sen takia laitatin kaikkiin autoihin, joihin tuli lohkolämmitin, myös ylläpitolaturin.Kettu sanoi:320 d kyseessä. Näin kävi jo viime talveja ja nyt taas, että monasti kun vaimo hyppää autosta ulos, sammutan koneen ja jään itse autoon odottamaan. Tuohan jättää näytöt päälle joksikin aikaa, ellei avaa kuskin ovea. Hetken odotuksen jälkeen tulee ilmoitus, että battery very low. Mikä kumma tuo, jos ei lataa riittävästi ajossa? Kesällä ei tätä tehnyt. Ja tämä ihan reippaan ajorupeaman jälkeen. Pukkaako muilla vastaavaa?
Ei mitään ongelmia tuosta ole ilmennyt, mutta veikkaan että ei laita esilämmitystä päälle, jos akkua valittaa.
Kettu sanoi:Lohkolämmitintä ei ole, polttoainetoiminen kyllä. Kai sitten jos tuo on pitoauto, täytyy se laturi laitattaa.
Itse laitatin webaston kaveriksi sähkölämppärin ja samalla akkulaturin. Viime talvena tuli kerran akkuherja. Akku ei ilmeisesti kovin vähällä ajolla lataudu ja nykyauto kuluttaa sähköa eri vermeisiin. Ja lisäksi vielä webaston käyttö.-sami- sanoi:Kyllä siellä akussa virta riittää, taitaa vaan olla niin korkeella sen akkuherjan raja milloin tulee ruutuun. Laita se laturiin, ni taas saata ajella pitkään ilman herjoja. Muista ladata latauspisteistä, eikä suoraan akkuun.
Salaneuvos sanoi:Onko tullut mitään speksejä 330E suhteen onko akusto edelleen yhtä pieni 12kwh ja latausnopeus 3.7kw?
lnaukkar sanoi:Samassa yhteydessä ei ole tulossa. Ens kesänä, 2023 ehkä vois olla aika?
Salaneuvos sanoi:tykkään normaaleista käyttökytkimistä enempi. Lisäksi toi nykyisen G20 vaihdekeppi on lähes täydellinen. Toi nysä on suoraan Skodasta matkittu. En tykkää siitäkään.
Anzander sanoi:Munuaiset ensin, sitten Kolmosessa nämä. Mitään ei näköjään voi enää tehdä omalla HYVÄLLÄ JA TOIMIVALLA perinteisellä tavalla, vaan kaikki pitää uhrata mainstreamin aallonharjalla tasapainottelun edessä. Voi voi.
Tuo vielä G30:sessa oleva vaihdekeppityyli on omaan makuun ollut niin toimivuudelta kuin tuntumalta parasta mitä markkinoilla on tarjolla. Tai oli.
VJK sanoi:^Tuleeko tarjolle myös Jenkeissä? M5 farmarit (E34 ja E61) ovat ainakin pelkästään ROW markkinoille suunnattuina jääneet myyntimääriltään todella pieneksi, mutta ehkä tämän kohdalla ostajakunta on hitusen eri ja menestys voisi olla parempaa. Ihan onnistuneen näköinen ja hypeä on jo nostatettukin pidemmän aikaa.
Kettu sanoi:Mulla ei ole hybridiä, 320d mennään, mutta kysymyksen pistän. Eikö kaupunkiajon pitäisi olla juuri sähköajon ominta aluetta, ei niinkään maantieajon?