- 11.9.2019 klo 23:50 / Autolla Saksaan
Kuten tuossa edellä kommenteissa todettiin, havainnointi ja ennakointi kun onnistuu niin välillä bahnilla voi päästellä aika lujaa. Järkeä on myös huomioida liikennemäärien välillä nopeatkin muutokset; kilometritolkulla tyhjähköllä kolmikaistaisella voi hetkessä olla kaksi oikeanpuoleisinta kaistaa täynnä autoja ja vaikka vasemmanpuoleisella olisikin tilaa, voi tilanne muuttua sekunneissa. Jalka pois kaasulta ajoissa niin saa ilmanvastuksella pudotettua nopeutta ja säästettyä jarruja tarvittaessa ripeämpiin hidastuksiin.
Yleisesti ottaen tuolla osataan havainnoida takaa tulevaa liikennettä melko hyvin, mutta isoon joukkoon mahtuu toki poikkeuksia. Samanlaista idioottimaista kiusaamista / estämistä kuin täällä on tapana monilla harrastaa, esiintyy varsin harvoin.
Lujaa ajaessa vireystaso pysyy hyvänä, mutta kainalot saattavat vähän hikoilla...
Yleisesti ottaen tuolla osataan havainnoida takaa tulevaa liikennettä melko hyvin, mutta isoon joukkoon mahtuu toki poikkeuksia. Samanlaista idioottimaista kiusaamista / estämistä kuin täällä on tapana monilla harrastaa, esiintyy varsin harvoin.
Lujaa ajaessa vireystaso pysyy hyvänä, mutta kainalot saattavat vähän hikoilla...