https://tummennuskalvot.fi/

Audi e-tron GT

Vaatiiko tuo jotain muuta varustetta sähköpeilien lisäksi?
Aika usein se vaatinut sähköisesti säädettävän ja muistipaikoilla varustetun kuljettajan istuimen kaverikseen.

Ei kuitenkaan aina, voi olla paritettu myös johonkin muuhun varusteeseen.

Automaattisesti tuota toimintoa kuitenkaan ei kaikissa ole, vaikka sähköpeilit olisivatkin.
 
Aika usein se vaatinut sähköisesti säädettävän ja muistipaikoilla varustetun kuljettajan istuimen kaverikseen.

Tämä voisi olla todennäköinen syy, sillä tämä on ensimmäinen Audini, jossa on sähkösäätöiset ja muistilla varustetut penkit.
 
Volkkarilla taisi vaatia peilipaketin, mutta tuli myöhemmin vakioksi valtaosassa malleja. Minulla jokainen Audi on kääntänyt peilit, mutta jokaisessa on ollut vähintään sporttijakkarat ja parempaa sisustusmateriaalia, joiden mukana nuo peilitkin mahdollisesti ovat tulleet.
 
Mikäs matkamittari tämä on?, ei lyhytaikainen eikä pitkäaikainen trippimittari vaan joku kolmas. Ja mistäs se nollataan?matkamittari.JPG
 
Mikäs matkamittari tämä on?, ei lyhytaikainen eikä pitkäaikainen trippimittari vaan joku kolmas. Ja mistäs se nollataan?
No ihan se normaali trippimittari. Nollaus ratin vasen puoli, vasemman reunan nappi ja rullalla valitsee nollauksen. Ne kaksi muuta ei ole trippimittareita vaan ajotietokoneen lyhyt ja pitkäaikainen muisti.
 
No ihan se normaali trippimittari. Nollaus ratin vasen puoli, vasemman reunan nappi ja rullalla valitsee nollauksen. Ne kaksi muuta ei ole trippimittareita vaan ajotietokoneen lyhyt ja pitkäaikainen muisti.
No, niinpäs onkin. Auto ollut jo yli vuoden, mutta juuri tuota ratin nappia ei olekaan ollut tarve aikaisemmin painella. En edes muistanut sen olevan nappi :)
 
Kyllä tämä auto osaa sitten olla rasittava näiden ohjelmabugien osalta. Nyt auto on alkanut laittaa ajastettua latausta päälle noin joka toinen kerta kun auton pysäyttää. Kaikki ajastetut lataukset on otettu pois päältä useasti, mutta silti joku niistä, hyppää päälle. Todella mukava ominaisuus, kun aamulla huomaa, ettei auto olekaan ladannut yöllä ja tämän seurauksena työmatka muuttukin pikalaturin etsimiseksi ja töistä myöhästymiseksi. En ole myöskään löytänyt miten nuo hiton ajastimet voisi poistaa kokonaan.
 
Ohjelmistobugeista puheenollen, eilen auto yhdellä startilla oli kadottanut kaikki asetukset. Eli kaikki asetukset MMI:llä olivat oletusasennoissaan. Huomasin sitten hetken ihmeteltyäni, että käytössä oli Vieraskäyttäjä. Ja auto ei millään antanut vaihtaa omaa käyttäjääni takaisin. Kokeilin monta kertaa sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen, mutta omaa käyttäjää ei vaan saanut käyttöön, näkyi valikossa oma nimi vain himmennettynä eikä voinut valita. Luovutin sitten ja jätin auton parkkiin. Seuraavan kerran kun tulin autolle, niin otti taas oletuksena oikean käyttäjän käyttöön.
 
Onko ollut mitään huhuja, että e-tron GT olisi saamassa faceliftiä parin vuoden sisään? Itsellä on auton vaihto ajankohtaista 2 vuoden päästä ja e-tron GT:llä voisin jatkaa, jos se vain saisi jonkun faceliftin ulkonäköön, sekä mielellään uudet mediasysteemit, jotka tulevat myös A6/Q6 e-troneihin. Vanhaa mallia ei enää tuossa vaiheessa viitsi ottaa, varsinkin kun tuossa vaiheessa Audilla on myös mallistossa uudella mediajärjestelmällä olevia autoja.
 
Tänään tapeltu kuljettajaprofiilien ja uudelleen kirjautumisvaatimusten kanssa myaudi palveluun. Mukavaa, kun tuollainen kirjautumisvaatimus tulee kesken kaiken, eikä omaa proffilia saa käyttöön, ennen sen tekemistä. Siellä sitten istutaan autossa ja ihmetellään, että missäs ne tunnukset ja salanat onkaan.
Itse pääkäyttäjänä se tunnus on kyllä tallessa, mutta nämä muut, autoa harvemmin käyttävät, onkin asian kanssa vaikeuksissa. Eivät varmaan ole vuoteen niitä tunnuksia mihinkään tarvinneet.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tapeltu kuljettajaprofiilien ja uudelleen kirjautumisvaatimusten kanssa myaudi palveluun. Mukavaa, kun tuollainen kirjautumisvaatimus tulee kesken kaiken, eikä omaa proffilia saa käyttöön, ennen sen tekemistä. Siellä sitten istutaan autossa ja ihmetellään, että missäs ne tunnukset ja salanat onkaan.
Itse pääkäyttäjänä se tunnus on kyllä tallessa, mutta nämä muut, autoa harvemmin käyttävät, onkin asian kanssa vaikeuksissa. Eivät varmaan ole vuoteen niitä tunnuksia mihinkään tarvinneet.
Minulla tekee tuota Q5:ssä aika-ajoin, kun yrittää myAudin kautta lähetettyä osoitetta hakea navista. Viimeksikin auttoi kun meni ulos myAudi contacteista ja palasi heti takaisin, eli toisella yrittämällä ei enää kysellyt uudelleen kirjautumista. Näinköhän toimisi GT:ssäkin?
 
Täällä kun ihmiset ehkä ymmärtävät keskimääräistä paremmin autojaan, millä ajelevat. Tuli tällainen artikkeli vastaan: https://www.is.fi/autot/art-2000010116362.html

En liene kovin väärässä, jos totean, että ilmeisen monet ihmiset ovat idiootteja eivät osaa käyttää autojaan?

Vai tunnustaako täällä joku, että näiden autojen mataluus olisi aidosti ongelma, mitä ei noiden autojen ilmajousilla saisi korjattua napin painalluksella?

Olen epäilysteni suhteen kyllä valmis syömään sanani, jos täällä konsensus muuta sanoo..
 
Kyllähän se EQS:lläkin on välillä jännänkakka kun pitkää ja raideväliltä leveää autoa sompailee milloin milläkin mökki- tai talotiellä. Ja sen saa ilmajousilla hivenen ylemmäs, mutta aina ei hoksi tai ehdi tai tajua. Siihen lisättynä Suomen teiden kunto.

Se akkukotelo kun ei tarvi kuin yli 5mm painauman niin silloin mennään....