https://yliteippaus.fi/

Audi A6 vm. 2015 facelift

M

MMV

Vieras
Olisikohan kenelläkään minkäänlaista tietoa milloin tuo A6 facelift saa hinnat?

- Otsikkoa täydennetty. - Quality -
 
Kiitoksia. Eli jonkin aikaa pitää vielä odotella ennen kuin teen peliliikeitä mihinkään suuntaan.
 
Vähän olen kahden vaiheilla. Jos tuo Bimmeri olisi malli-iältään edes hieman uudempi, olisi kaupat varmaan tehty. Koeajokaan ei oikein herättänyt wau-efektiä. Pitää odotella tarjoaisiko A6 jotain muutakin sykähdyttävää kuin mutteriohjauksen.
 
Enää ei ole mitään kiirettä. Melkein pelottaa tuo A6:n tuleva hinta...
 
MMV:n ei mielestäni kannata pelätä tulevaa A6:n hinnastoa, jos vaihtoehto olisi ollut vajakki A6 miedolla koneella. Itse A6:n omistamisen kokeneena arvioisin, että uusi 4Motion Passat Biturbo vajakki A6:n hinnalla on ehdottomasti parempi ostos. Audin varustaminen samalle tasolle maksaa hurjasti enemmän.
 
Audin nykyistä hinnastoa kommentoitiin Passat -ketjussa - ja tosiaan, A6:n kymppitonnin hintaero vanhojen 204 hv ja 245 hv -koneiden välillä on käsittämätön. Muistelen eron olleen 5 th luokkaa, kun itselleni A6:n ostin 2013 alussa. Ja tällä hetkellä A7:n hinnastossa on uudet, tehokkaammat moottoriversiot, joiden hintaero on viitisen tonnia. Aika outoa....
 
En tiedä paljonko hintaeroa tällä hetkellä on, mutta 2012 150 kW ja 180 kW:n välillä oli noin 6000 €, toinen 6000 € vielä lisää niin olisi saanut biturbon silloin.
 
Pekka T sanoi:
En tiedä paljonko hintaeroa tällä hetkellä on, mutta 2012 150 kW ja 180 kW:n välillä oli noin 6000 €, toinen 6000 € vielä lisää niin olisi saanut biturbon silloin.

Nyt homma on paljon selkeämpää. Jokainen steppi on tasan kymppitonnin :)

150kW 60 tonnia
180kW 70 tonnia
Biturbo 80 tonnia

 
Markku J sanoi:
Audin nykyistä hinnastoa kommentoitiin Passat -ketjussa - ja tosiaan, A6:n kymppitonnin hintaero vanhojen 204 hv ja 245 hv -koneiden välillä on käsittämätön. Muistelen eron olleen 5 th luokkaa, kun itselleni A6:n ostin 2013 alussa. Ja tällä hetkellä A7:n hinnastossa on uudet, tehokkaammat moottoriversiot, joiden hintaero on viitisen tonnia. Aika outoa....

Pre-faceliftin Business Sport-hinnastossa 150kW kone oli kampanjahinnoiteltu ja suhteessa isompaan 10ke halvempi. Normaalissa Business-hinnastossa hintaero oli sen 5ke. Hinnastoja kun katsoo niin niissähän kaikki moottoriversiot ovat samanhintaisia vaikka Sportissa paremmat varusteet. Poikkeuksena sitten tuo 150kW kone joka Sporttina 5ke halvempi kuin huonommin varusteltuna Busineksena.
 
Onko jokin kampanja menossa? Hinnaston mukaan 150 kW business Sedan maksaa 64396 € ja 180 kW vastaava 69947 €.

Edit. Mrk ehtikin jo asian selvittämään.  :)
 
Markku J sanoi:
Milloin A6 saa nuo samat koneet, jotka on jo A7:n hinnastossa ?

On saanut jo periaattessa. Pre-faceliftistä ei ole voinut tehdä uusia tehdastilauksia enää noin kuukauteen vaan vain putkella tai maassa olleet on enää olleet myynnissä. Eli kunhan Suomen hinnasto tulee niin sitten vaan tilailemaan.
 
Ok, eli 150kW Business Sportissa on viisi tonnia alennusta mukana. Se selittää julmetun hintaeron.
 
Tilattu Facelift A6 Sedan 3.0 V6 TDI Sport 160kW quattro S tronic. Toimitusaika noin 3 kuukautta. Ekstrana Webasto ja talvirengaspaketti.
 
johansa sanoi:
Tilattu Facelift A6 Sedan 3.0 V6 TDI Sport 160kW quattro S tronic. Toimitusaika noin 3 kuukautta. Ekstrana Webasto ja talvirengaspaketti.

Onnittelut! Hieno auto tulossa. Oliko jokin erityinen syy vaihtoon kun Volvo ei ollu kauaa ollut alla, vai oliko vain autokuumetta?  8)
 
johansa sanoi:
Tilattu Facelift A6 Sedan 3.0 V6 TDI Sport 160kW quattro S tronic. Toimitusaika noin 3 kuukautta. Ekstrana Webasto ja talvirengaspaketti.

Onnea. Hieno auto ja Sportissa hyvät varusteet vakiona!! Tuo taitaa irrota nyt jo reilusti alle 60k tuolla varustuksella. Ei huono.
 
sku sanoi:
Onnea. Hieno auto ja Sportissa hyvät varusteet vakiona!! Tuo taitaa irrota nyt jo reilusti alle 60k tuolla varustuksella. Ei huono.

Ei sentään, hinnaston mukaan n. 61000 €, webastolla ja talvirenkailla jotain 65-66 k€.

Johansalle onnittelut myös minulta.  :)