Valkoinen valas kävi tänään ihmeteltävänä lukuisten vikakoodien takia. Mikään niistä ei estänyt ajamista, mutta aiheutti ihmetyksiä, kun mökiltä kotiin tullessa kulki vain polttomoottorilla. Samapa tuo tankissa oli bensaa kuten kuuluukin.
Pre-sense ja katiivi valot ovat herjailleet ja sen verran saanut toistettua tilannetta, että kirkkaalla auringonpaisteella ne tippuu pois päältä. Ja vähemmän kirkkaassa tilanteessa taas tulevat mahdolliseksi. Tähän oli joku TPI joka korjattiin edellisellä kerralla, mutta ei se auttanut. Tänään tuli lopputulemaksi, että joku kommunikaatioon liittyvä johto (4M0971327) pitäisi vaihtaa. Kyseisellä koodilla ei tule oikein mitään ilmi, joten vaikea sanoa onko kyseessä kammottava, hirvittävä vai aivan mahoton homma. Kuulemma kaikki muut vikakoodit ovat seurausta tästä. Suurin osa vikakoodeista on väylään liittyviä, eli oliskohan siellä joku pinni huonosti ja se sitten sotkee kaiken ja ratkaisuna on tuo mainittu johto(sarja?).
Paikallinen marmori kyselee maahantuonnista lisätietoja eli jäädään kuulolle miten käy. Kohta on aktiivivalojen kelitkin ohi niin ei välttämättä tule koodeja ennen syksyä esiin.
Pre-sense ja katiivi valot ovat herjailleet ja sen verran saanut toistettua tilannetta, että kirkkaalla auringonpaisteella ne tippuu pois päältä. Ja vähemmän kirkkaassa tilanteessa taas tulevat mahdolliseksi. Tähän oli joku TPI joka korjattiin edellisellä kerralla, mutta ei se auttanut. Tänään tuli lopputulemaksi, että joku kommunikaatioon liittyvä johto (4M0971327) pitäisi vaihtaa. Kyseisellä koodilla ei tule oikein mitään ilmi, joten vaikea sanoa onko kyseessä kammottava, hirvittävä vai aivan mahoton homma. Kuulemma kaikki muut vikakoodit ovat seurausta tästä. Suurin osa vikakoodeista on väylään liittyviä, eli oliskohan siellä joku pinni huonosti ja se sitten sotkee kaiken ja ratkaisuna on tuo mainittu johto(sarja?).
Paikallinen marmori kyselee maahantuonnista lisätietoja eli jäädään kuulolle miten käy. Kohta on aktiivivalojen kelitkin ohi niin ei välttämättä tule koodeja ennen syksyä esiin.