Tilasin uuden A4 B9:n Tuula Kvick'iltä AC Airportista, ja moni tuntuu ihmettelevän, miten sellaisen voi jo tilata. Ei siinä tilaamisessa mitään ihmeellistä ole. Tilaussopimukseen vaan nimi ja merkintä, että varusteet määritellään, kun tieto tarjoomasta on selvillä. Tällä tilauksella varmistan paikkani uutuuden luovutusjonon kärjessä. Oletettavasti ajankohta on 2015 alkupuolella - juuri sopivasti A3 sedanimme vaihtoa ajatellen. Sille taas on jo kaksi ostajaehdokasta, eli ekan kerran voin huumorilla maustettuna sanoa, että olen myynyt auton ennen kuin olen sen ostanut
.
Voimalinjaksi haluan 2.0 TFSI:n ja S tronicin, tehoksi riittää 225 hv. 3.0 TDI kun on Audilla perinteisesti hinnoiteltu niin paljon kalliimmaksi, niin otan mieluummin sen lisähinnalla varusteita. Aito, jatkuva neliveto 60/40 -voimajaolla on tärkeä kriteeri tätä autoa miettiessäni.
B9 noudattanee muotoilultaan joitain A3 sedanin linjauksia eikä poikkea liian radikaalisti B8 -mallista. Taiteilijoiden tuotokset netissä antavat suuntaviivaa uutuudelle:
- Otsikkoa täydennetty. - Quality -
Voimalinjaksi haluan 2.0 TFSI:n ja S tronicin, tehoksi riittää 225 hv. 3.0 TDI kun on Audilla perinteisesti hinnoiteltu niin paljon kalliimmaksi, niin otan mieluummin sen lisähinnalla varusteita. Aito, jatkuva neliveto 60/40 -voimajaolla on tärkeä kriteeri tätä autoa miettiessäni.
B9 noudattanee muotoilultaan joitain A3 sedanin linjauksia eikä poikkea liian radikaalisti B8 -mallista. Taiteilijoiden tuotokset netissä antavat suuntaviivaa uutuudelle:

- Otsikkoa täydennetty. - Quality -