M
Makkis
Vieras
Menee jo museoautoihin mutta kirjoitan kuitenkin...
Kaverille saapui käsiin A4 B7 Avant vuodelta 2007. 103 kW pumppari ja perässä multitronic. Syy, miksi auto saapui kaverille, on tuossa multitronicissa. Audi kun ei liiku mihinkään, ei eteen, ei taakse, ei esiohjelmoiduilla pykälillä, ei deellä eikä ärrällä. Mittaristoon ei tule mitään herjaa eikä mikään ääntele oudosti.
Edellisen omistajan aikaan auto oli alkanut satunnaisesti tekemään tuota mutta aina oli pienen viiveen jälkeen meno alkanut ja vaihtanut aivan normaalisti.
Arvauksia?
Laakkosen arvaus: uusi laatikko (7keur)
"Tietäjän arvaus": jokin ohjainyksikkö sökö, saa varmistettua kun löytyy caniin pureutuva vcds jollaista ei nyt täksi illaksi sattunut nenän eteen
Aikani kuluksi voisin välitellä lisää ideoita...
Autohan on erittäin siisti ikäisekseen joskin nähnyt jo taivalta sen parisataatuhatta mutta kyllä tuohon vaivaa ja jokusen euron voisi uhrata kun ovat kuitenkin vielä noin 10keur autoja.
- Otsikkoa täydennetty. - Quality -
Kaverille saapui käsiin A4 B7 Avant vuodelta 2007. 103 kW pumppari ja perässä multitronic. Syy, miksi auto saapui kaverille, on tuossa multitronicissa. Audi kun ei liiku mihinkään, ei eteen, ei taakse, ei esiohjelmoiduilla pykälillä, ei deellä eikä ärrällä. Mittaristoon ei tule mitään herjaa eikä mikään ääntele oudosti.
Edellisen omistajan aikaan auto oli alkanut satunnaisesti tekemään tuota mutta aina oli pienen viiveen jälkeen meno alkanut ja vaihtanut aivan normaalisti.
Arvauksia?
Laakkosen arvaus: uusi laatikko (7keur)
"Tietäjän arvaus": jokin ohjainyksikkö sökö, saa varmistettua kun löytyy caniin pureutuva vcds jollaista ei nyt täksi illaksi sattunut nenän eteen
Aikani kuluksi voisin välitellä lisää ideoita...
Autohan on erittäin siisti ikäisekseen joskin nähnyt jo taivalta sen parisataatuhatta mutta kyllä tuohon vaivaa ja jokusen euron voisi uhrata kun ovat kuitenkin vielä noin 10keur autoja.
- Otsikkoa täydennetty. - Quality -