https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Alustan parantelu jälkikäteen (jouset, iskarit jne.)

Järkyttävän näköinen madallus Räsässä, erityisesti takana, kuin olisi jouset poikki.

Oma auto taustalla pesujonossa.
 

Liitteet

  • 1CF196D5-9384-454B-AB4D-0B480445127C.jpeg
    1CF196D5-9384-454B-AB4D-0B480445127C.jpeg
    81,9 KB · Katsottu: 245
ConD sanoi:
Säädettävä ilma-alusta. Ajokorkeudessa normalistoitunee...
Kauanko siihen menee? 100 metrin matkalla ei tapahtunut mitään.

En tiennyt Octaviassa moista olevan.
 
Zasa sanoi:
Kauanko siihen menee? 100 metrin matkalla ei tapahtunut mitään.

En tiennyt Octaviassa moista olevan.
Topikin aihekin on "alustan parantelu jälkikäteen".

Tuommoisia air-ride settejä voi asennella melko moneen autoon. Toki tuollaisia överislämmäyksiä voi tehdä rautajousinkin mutta ilma-alustalla saadaan aikaan "showasento" sekä sitten semmoinen millä voidaan ajaakin jos tarvii.

https://airride-system.pl/en/front-rear/1378-air-ride-basic-kit-skoda-octavia-iii-5e-2012-.html

The basic set is a cheap way to make an air-RIDE. Designed for people who do not care for the show and speed, but want to be able to lie on the ground on the car-show and go up when you ride.
 
Eiköhän kyseessä ole jälkiasenteinen madallussarja. Ei pysty sanomaan onko ilmalla vai kiinteä. Toisten mielestä auton pitää raapia joka paikkaan ja se on sitten hienoa.

Varmaan Instagrammista tms löytyy kyseinen auto jota on peukutettu enemmän tai vähemmän.
 
No itte arvelin että ilmaa, koska näytti siltä ettei auto tuosta ajamalla liiku. Jos liikkuu nii voi olla kriips-kraaps-sikoossomia jos raapii joka paikkaan. Tuolloin voisi olla jotain sikamatalaa rautajoustakin.
 
Eihän tuo ole vielä edes matala...  ;D

Ehkä talviasennossa alusta.
 
Meillä viereisellä tontilla oli tuollainen ”raapija”. Kuuli jo etäältä milloin tulee. Sit oli yks aamu öljyt maassa. Nyt ei ota enää maahan kiinni, eikä ääni kuulu, sen verran rempan jälkeen nostettiin ylös.
 
Zasa sanoi:
Järkyttävän näköinen madallus Räsässä, erityisesti takana, kuin olisi jouset poikki.

Oma auto taustalla pesujonossa.

Erittäin käytännöllinen ja tyylikäs peli ;D
 
ConD sanoi:
Se on Skoda, ei Porsche :D

Yhtä lailla Porsche menettää ominaisuuksiaa ollessaan liian matala.

Oma on ”RS” asetuksissaa ja se ei raavi kuin Fuchs Röhren pohjalla (ja parissa muussa paikassa samalla alueella), mutta ei kotomaassa. Yhtään matalampi ei voi olla, jos meinaa ajaa vähänkään dynaamisemmin.

Tuo ykköskoppani on ”static” ja pakoputken klemmari otti tallin kynnykseen, niin eipä sekään nyt aivan käytännöllinen ollut joten sitäki on pitänyt nostaa.

Tuon muotisuunnan edustajat taitavat mennä ulkonäkö edellä ja unohtavat ajettavuuden.
 
ePa sanoi:
Tuon muotisuunnan edustajat taitavat mennä ulkonäkö edellä ja unohtavat ajettavuuden.

Tuolla ei ole mitään tekemistä nimenomaan ajettavuuden kannalta. Eikä kyllä iske mitenkään keski-ikäisen jeesustelijan silmäänkään. Tyylisuuntana, jota en ole ikinä ymmärtänyt, että auto pitää saada mahdollisimman matalalla, camberit vihkoon ja kirsikkana kruunaa venykumit vanteilla.