Kuten jo kuvissakin niin myös livenä auto on ihan muotovalio, ja tosi kompakti kooltaan ja niinpä sanoisin sen varsinaisten kokoluokkakilpailijoiden olevan esim. BMW:2-srja ja Audin A3 vaikka se tietyllä premiumilla ja kohdennuksella luokkaa isompien kiusaksi on kenties luotukin. Itse koen melkein jokaisen kajuutan liian väljäksi mutta tämä on toista maata tai ainakin sopivan kompakti, pulkka maassa, rattia alas ja syvään - ihan top tuntuma ! Penkki on Alfan tapaan olevinaan urheilupenkki sitä olematta mutta tekee tehtävänsä. Ratti todella sopiva kokonaisuuteen, ohuehko ja pieni.
Edit: Ja kajuutasta muutenkin, on jätetty sopivan pelkistetyksi ja omaa vahvasti samaa mallennetta kuin uusi A3 joskis italilaispoika on ymmärtänyt laittaa navin kojetauluun eikä mihinkään lisälärpäkkeeseen.
Ja ajoon ...... ja kas tämähän tuntuukin kiihtyvän kepiästi, ja vaikka alla 18" pallot ovatkin ja alusta topakka ja mikroautomaisen nopeasti reagoiva niin siitä löytyy se sopiva herraskainen pintapehmeys. Moottoritiellä 130 km/h. ei tuntunut sitten miltään samalla kun huomasin ohjaustehostimen jäykistyvän ohjaustehostuksen ja itse tuntuman muutenkin ollessa ihan älyttömän hyvä. Kokeilin takapenkkiäkin ja kun se itse istuin on vedetty alas niin siellä istuu hyvin joku +180 cm. jannu ilman ylätasannekosketusta, ja pitkittäinkin tilaa riittävästi jollei jopa runsaasti
auton kompaktiolo huomioon ottaen.
Autossa on kuulemma paljon alumiiniosia ja hiilikuituinen kardaani, ja sen kyllä huomaa, auton kepeys ja käyttäytyminen on kyllä ihan omaa luokkaansa tässä hinta- ja tarjontaluokassa.
Pintapuolinen tutustuminen varusteiden hintaan saa ne näyttämään sopivan hintaisilta, esim. osanahan korvaaminen kokonahalla on noin tonnin + verot arvoinen, tuosta Alfa Red vakiomustilla akkunan pielillä ja sisälle se nahkasis. punaisin somistein ....... puuh.
Autosta on kuulemma ensivuonna tulossa jo 4-vetoversiokin ....... voipi siis olla että jannu joka joskus vannoi ettei ikuna italialaisiin sotkeudu omaa jossain vaiheessa elämäänsä jopa 2 italialaista kulkupeliä, sanoisin tämän mallin oleva minulle todella kiinnostava inan käytettynä, en tohdi uutta ostaa ...... tai tiedä minkä mä ostan 50 v. lahjakseni joulukuussa 2017 .
Edit: Ja kajuutasta muutenkin, on jätetty sopivan pelkistetyksi ja omaa vahvasti samaa mallennetta kuin uusi A3 joskis italilaispoika on ymmärtänyt laittaa navin kojetauluun eikä mihinkään lisälärpäkkeeseen.
Ja ajoon ...... ja kas tämähän tuntuukin kiihtyvän kepiästi, ja vaikka alla 18" pallot ovatkin ja alusta topakka ja mikroautomaisen nopeasti reagoiva niin siitä löytyy se sopiva herraskainen pintapehmeys. Moottoritiellä 130 km/h. ei tuntunut sitten miltään samalla kun huomasin ohjaustehostimen jäykistyvän ohjaustehostuksen ja itse tuntuman muutenkin ollessa ihan älyttömän hyvä. Kokeilin takapenkkiäkin ja kun se itse istuin on vedetty alas niin siellä istuu hyvin joku +180 cm. jannu ilman ylätasannekosketusta, ja pitkittäinkin tilaa riittävästi jollei jopa runsaasti
auton kompaktiolo huomioon ottaen.
Autossa on kuulemma paljon alumiiniosia ja hiilikuituinen kardaani, ja sen kyllä huomaa, auton kepeys ja käyttäytyminen on kyllä ihan omaa luokkaansa tässä hinta- ja tarjontaluokassa.
Pintapuolinen tutustuminen varusteiden hintaan saa ne näyttämään sopivan hintaisilta, esim. osanahan korvaaminen kokonahalla on noin tonnin + verot arvoinen, tuosta Alfa Red vakiomustilla akkunan pielillä ja sisälle se nahkasis. punaisin somistein ....... puuh.
Autosta on kuulemma ensivuonna tulossa jo 4-vetoversiokin ....... voipi siis olla että jannu joka joskus vannoi ettei ikuna italialaisiin sotkeudu omaa jossain vaiheessa elämäänsä jopa 2 italialaista kulkupeliä, sanoisin tämän mallin oleva minulle todella kiinnostava inan käytettynä, en tohdi uutta ostaa ...... tai tiedä minkä mä ostan 50 v. lahjakseni joulukuussa 2017 .