Onko foorumilaisilla kokemuksia AdBlue-lisäaineesta ja sen lisäämisestä?
Rouvan autossa tuollainen lisäainetankki löytyy ja kiinnostaisi tietää, miten tuon kanssa elellään. Helpointahan olisi antaa merkkihuollon hoitaa homma huoltojen yhteydessä, mutta kun tankki ei riitä koko huoltovälille, niin tarvitsee välilläkin lisäillä.
Säiliö majailee takakontin alla ja lisäysräppänä on siellä takakontin puolella kolmannen penkkirivin istuinten alla. Koska reiän välittömässä läheisyydessä on verhoilu, ei kiinnostaisi saada ammoniakkiroiskeita niihin haisemaan ja siksi huoltoasemilta löytyvien pikkupullojen tai kanisterien käyttö lisäyksiin ei oikein kuulosta hyvältä idealta. Onko jollain siis kokemusta, miten kovalla paineella rekkojen tankkauspisteiltä löytyvistä AdBlue-mittareista tulee tavaraa eli mahtaako sellaisella saada loroteltua sen tarvittavan viisitoista litraa tuonne säiliöön ilman roiskeita?
Rouvan autossa tuollainen lisäainetankki löytyy ja kiinnostaisi tietää, miten tuon kanssa elellään. Helpointahan olisi antaa merkkihuollon hoitaa homma huoltojen yhteydessä, mutta kun tankki ei riitä koko huoltovälille, niin tarvitsee välilläkin lisäillä.
Säiliö majailee takakontin alla ja lisäysräppänä on siellä takakontin puolella kolmannen penkkirivin istuinten alla. Koska reiän välittömässä läheisyydessä on verhoilu, ei kiinnostaisi saada ammoniakkiroiskeita niihin haisemaan ja siksi huoltoasemilta löytyvien pikkupullojen tai kanisterien käyttö lisäyksiin ei oikein kuulosta hyvältä idealta. Onko jollain siis kokemusta, miten kovalla paineella rekkojen tankkauspisteiltä löytyvistä AdBlue-mittareista tulee tavaraa eli mahtaako sellaisella saada loroteltua sen tarvittavan viisitoista litraa tuonne säiliöön ilman roiskeita?