https://yliteippaus.fi/

Twin Peaks season 3

tuRboman

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Nooh? Katsoiko kukaan kahta ensimmäistä osiota? Aikanaa tuli kovastikin tykättyä ensimmäisestä kaudesta. Toinen meni jotenkin persiilleen. Nyt tuli katsottua juuri nämä kaksi ekaa jaksoa ja täytyy myöntää, että tykkäsin. Tykkäsin todella! Sama kieroutunut tunnelma ja sopivasti palasia sieltä-täältä. Tästä voi kehkeytyä sellainen fiktiivinen sarja piiiitkästä aikaa, että minäkin jaksan katsoa kaikki jaksot.

 
Nyt täytyy kysyä että milloin on tullut osio 2? Oonkohan mä sen nähnyt ja mitä siinä tapahtui. Osio ykkösen kyllä katoin silloin joskus 90-luvun alussa mutta ei siitäkään paljoo muistikuvia ole. Viime viikolla töissä siitä sattumalta oli puhe ja paremmin asioita muistavat palauttivat jotain mieleeni.
Milläs kanavalla tää kolmososio menee ja milloin?
 
Ei taida maksuttomilla olla missään. Mitä nyt netin syövereissä epävirallisilla lähteillä.

2. Season tuli heti ykkösen perään. Siinä muistelisin homman menneen jotenkin plörinäksi ja punainen lanka meni hukkaan jossain vaiheessa. Mulla jäi seuraamatta viimeiset jaksot.

Nyt tämä kolmas siisöni on kyllä ollut niin ufoa juttua & kerrontaa hyvin surrealistiseen sävyyn että minä jäin nalkkiin.
 
En tykkää uusista jaksoista. Liikaa kääpiöitä tanssimassa avaruudessa arpakuution päällä. Liian tekotaiteellista paskaa mun makuun suomeksi sanottuna.

2 ekaa jaksoa kattonu ja siihen on vaadittu n.10 yritystä (nukahtanu kesken kaiken yms.)

Eka kausi Twin Peaksista oli aivan mahtava, toka ihan jees.

Tietenkin aika on kullannut muistoja ja 11 vuotiaaseen on helpompi tehdä vaikutus kuin karvan alta nelikymmpiseen.

Asiasta kolmanteen löysin kirjastosta dvs-muodossa sellaisen helmen kuin Painajainen.

Tuli joskus 80-luvun loppupuolella / 90-luvun alkupuolella telkkarista. Pelotti aikanaan niin perkeleesti ja toimi edelleen. Aivan heittämällä parasta Suomalaista jännitys / kauhu tuotantoa mitä on koskaan tehty.




 
Itse perehdyin Twin Peaksiin vasta pari vuotta sitten ja tuo parjattu 2. kausi oli mielestäni varsin hyvä. Tässä kolmannessa kaudessa odottaa niitä samoja tunnelmia ja nostalgiaa jota kahdesta ensimmäisestä löytyi. Hieman ristiriitainen alku näiltä osin on ollut tässä uusimmassa kaudessa mutta kyllä Lynch on kaikenlaista kummallista loihtinut ruutuun ja mielenkiinnolla tulee seurattua uusia jaksoja. Saa nähdä, onnistuuko jonkinlainen yllätysmomentti loppua kohden.