https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Audi A4 1.8 -97 (ADR) jäähdytinjärjestelmän ongelma

J

jasx

Vieras
Moikka!
Etsitään oikeaa Audi/Volswagen gurua joka voisi meitiä tässä ongelmassa jeesata.
Tosiaan auton kabiinin lämmityksen kanssa ongelmia.
Autoon vaihdettu järjestelmän metallinen putki joka kulkee pakosarjan alta joka vuosi nestettä (058 121 065B)
Okei ensimmäinen syy korjattu tämän jälkeen korjaamolla alipaineistettiin järjestelmä mutta turhaan / koetettiin ilmata.
Tämän jälkeen olen tyhjentänyt että putsannut järjestelmän ensin vedellä sitten putsiaineella.
Tämän tein täyttä huolellisuutta käyttäen että pariin kertaan flushasin putsiaineen jälkeen vedellä, annoin sen tietenkin vaikuttaa tarpeellisen ajan ja kyllä putsaantui.
Sen jälkeen oikeat nesteet vehkeeseen ilman ilmausruuvia avaten tai paisaria nostaen sain koneen ilmattua ja joka toimi noin 70km jonka jälkeen kabiiniin ei taaskaan lämmintä ilmaa.
Tämän jälkeen olen ilmausruuvia ja paisaria nostaen koettanut kaikki niksit (omasta mielestä).
Ollaan kierroksilla (2000rpm) ilman paisarin korkkia ilmattu, puristeltu samalla letkuja .
Kierroksilla sama (2000rpm) ilmauaukko auki puristellen letkuja , että ilman kierroksia.
Ajettu nokka ylös ja samat temput siellä.
Kokonaan uudestaan täyttö ilmausruuvi auki ja paisaria nostaen hiljalleen kaataen ja tämän jälkeen samoja temppuja koettaen.
Suurin kysymys onkin tuo kun ilmausruuvi on auki, joka tosiaan sijaitsee lämppärin tuloletkussa. Painaessa kaasua tuntuu että järjestelmään syntyy lisää ilmaa jostain syystä vai onko vain minun kuvitelmaani?
Pahvia katsottu sillä mielin että aina kun paisarin korkki pois eikä sinne muodustu kuplia.
Tosiaan 97 vuoden ADR kone jossa jakopää+vesipumppu tehty 197tkm 2012 ja autolla nyt ajettu 212tkm