https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Golf VIII

^Ei tai on. Golf kyseessä ollen tuossa on oikeastaan facelifti, vaikka valmistaja puhuu uudesta sukupolvesta.
 
Oikeastihan tässä on kyse vain siitä, että VW:n PR-osasto on päättänyt unohtaa termin facelift ja kutsuu faceliftejä nyt uusiksi malleiksi.

EDIT: jni oli samalla asialla...
 
No yksi vaihtoehto on se, että vw on päättänyt lopettaa faeliftauksen ja uusi malli on todellakin muutakin kuin valojen ja parin muovipanelin vaihto.

Sinänsä ihan hyvä asia, koska faceliftaus on mielestäni tarpeetonta tekohengitystä vanhaan automalliin.
 
Tuo 50 kg painonpudotus on yhtä tyhjän kanssa. Ei tule käytönnäss vaikuttamaan juurikaan polttoaineen kulutukseen.

Painoa pitäisi saada pois 200 kg niin saataisiin jo muutaman desin pudotus. Mutta hyvä markkinointikikka tämä on, sitä en kiellä. Nyt aletaan tiputtamaan auton painoa ja se on sinänsä hyvä asia.
 
Niin, ja ajatellen seiskan markkinointia - ainahan joku sitoutunut volkkaripappa jää odottamaan tulevaisuutta...
 
Toisaalta en ihmettele että tulisi oikeasti uusi Golf, koska nykymaailmassa tuollainen 5vuotta on pitkä aika myydä ns. samaa tuotetta. Tekniikka uudistuu varmasti ja jos kynäinsinöörit uskaltavat piirtää kahvia vahvemman tuotteen kanssa niin minun puolestani tervetuloa Golf 8.

(yksi huono puoli on Golf 8, koska erehdyin sanomaan puolisolle Golf 7 julkistettua että mennään sitten naimisiin kun Golf 8 julkistetaan.  ;D)
 
RTWteam sanoi:
(yksi huono puoli on Golf 8, koska erehdyin sanomaan puolisolle Golf 7 julkistettua että mennään sitten naimisiin kun Golf 8 julkistetaan.  ;D)

Jessus !
Noo, elämä on - tuskaa ja hauskaa, tai muuta.
Onhan tuossa jo RTW:llä jo vähän historiaa takana - 2012 >
 
Ratti vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta jos nuo ovat jotain hipaisunäppäimiä. Ja muutenkin tuo sisustus pelkkää nättöä. Siihen toki ollaan menossa.
 
Hyi helkkari mikä Nintendo. Tähän Mersun A-sarjan viitoittamaan suuntaanko ollaan menossa, että ei ole enää "varsinaista" mittaristoa...
 
Uskon ettei Golf tule muuttumaan radikaalisti milloinkaan mallisukupolvesta toiseen siirtyessä. Sinänsä mukavaa että vanhatkaan mallit eivät ole heti antiikkisen oloisia, toisaalta jos vanhankaan muotoilu ei uppoa, ei uusikaan houkuttele. Se mitä kokemusta Golfeista minulla on, niin päteviä arkipelejä ja näin uskon myös uuden kasikoppaisenkin olevan.
 
Uusikin Golffi vaikuttaa olevan ihan mukavan näköinen peli, mutta muistuttaa aika paljon seiskakoppasta, joka taas muistuttaa aika paljon kuutoskoppasta, joka on oikeastaan vain vitoskoppasen facelifti. ;D Eli hieman isompia muutoksia voisi olla mallisukupolvien välillä.

Sisäkuvia ja teknisiä tietoja odotellessa, sisätiloissa tekniikka oletettavasti lisääntyy, olisiko peräti kaikki toiminnot kosketusnäytöllä? Ja mitä lie tulossa pellin alle? Vähemmän dieselkoneita ja useampi hybridi kenties?
 
Bearin kanssa samaa mieltä, reilumpaa uudistusta saisi golffiin tulla.
Toisaalta miksi ottaa riski kun kauppa käy.

Jos ostaa uuden auton, olihan se kiva jos se jotenkin erottuisi 10 vuotta vanhemmista.
Passattia vaivaa sama, 2011 - 2019 välillä ei pahemmin muutoksia näy.

Lähetetty minun AUM-L29 laitteesta Tapatalkilla