https://tummennuskalvot.fi/

Honda Civic Type R 2015

N

nikob

Vieras
Uusi Civic Type R saapuu kauppoihin 2015 jolla yritetään rikkoa Renault Megane RS Trophyn Nurburgringin ennätys, jolloin uusi Type R olisi nopein etuvetoinen sarjatuotantoauto. Kyseessä myös ensimmäinen ahdettu Type R, moottorin pitäisi kehittää 280 hv.

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/tuleeko-honda-civic-type-rssta-merkin-nopein


Itse olen aina ollut innostunut Hondan Type R malleista ja kaksi kertaa olen ep3 ärrän meinannut ostaa, viime syksynä oli todella lähellä ärrän hommaaminen.
2015 Malli on todella kiinnostava, tehoa mukavasti ja ajettavuus taitaa olla kohdallaan.
Mukavan räyhäkkään näköinen ainakin noissa kuvissa auto on ja plussaa viellä neljästä ovesta.
 
Civic TypeR nostaa vieläkin fiilikset (oma ep3 ehdottomasti on ollut hauskin etuvetoinen autoni, eikä olisi pitänyt sitä koskaan myydä). Toimi hämmentävän hyvin (jopa näillä harrastelijan taidoilla) Ahvenistolla.

Tuota uutta tulee sitten aikanaan varmasti käytyä kokeilemassa.

 

Liitteet

  • Typerä.jpg
    Typerä.jpg
    23,6 KB · Katsottu: 318
clima sanoi:
Tuskin tuollaista traileria esittävät jollei Nyrren etuvetoherruus ole jo taskussa.  :rolleyes:
Niin paha sanoa, ei ainakaan medialle ole mitään vuotanut että olisi rikottu jo.
Hondalla halutaan ehkä ylpeänä jo uhitella  ;D.
 
Oli miten oli, mutta alle kasin kierros tuollaisella autolla on kova veto.

Todennäköisesti tyhjällä radalla ajettu/ajetaan.
 
pokkus sanoi:
Lainattua:

"Then there's the company's bravest announcement yet. That the production version it previews will lap the Nordschleife faster than any front-wheel drive car in the history of EVER. Faster, even, than the Seat Leon Cupra's sub-eight-minute effort we announced yesterday."

Cupran ilo taitaa jäädä lyhkäseksi :)
Ei taida cupran ilo jäädä lyhkäiseksi, jos  tuotantoversio tulee vasta vuonna 2015 ;D
Pakko puolustaa tulevaa omaa.... :D
 
Seppo (nimi muutettu) sanoi:
Ei tuollaisella kehtaisi ajaa, on niin karsean tuningräpellyksen näköinen.  :eek:
Voi olla ettei Suomi tuotantoon tule kuvien mukaisena, siltikään ei voisi vähemmän kiinnostaa vaikka lupaisivat 400hv.
 
Mikä ettei  :p  8)
Voisin kyllä huolia , eikös tässä ollut jo ahdinkin ettei tarvi vinguttaa ku viimeistä päivää saadakseen heposet eloon ?
Eihän tuo ole mikään tuuning koska se on ihan tehtaantekele  :rolleyes:
 
Khyllä kelpais tämmöselle  +40v perheenisälle omaksi leikkikaluksi :D edellisen korimallin fn2 type-r oli vuosia sitten ja mielekäs peli oli,parhaat penkit mm,mitä on tähän mennessä ollut..
 
Mielenkiintoista vain nähdä mihin Type R hinta ylettyy, yli 40k varmasti mennään mutta lähenteleekö hinta jo 50k niin on jo paha sanoa  :(. Saisi tulla joku riisuttu Race malli tarjolle joka olisi edullisempi ja kevyempi  8).
 
Japoff sanoi:
Mikä ettei  :p  8)
Voisin kyllä huolia , eikös tässä ollut jo ahdinkin ettei tarvi vinguttaa ku viimeistä päivää saadakseen heposet eloon ?

Hmph.. Tuon voi kyllä nähdä niinkin, ettei SAA enää vinguttaa. Jos on kunnollinen, 7500rpm nätisti kiertävä ja hyvillä soundeilla niin kyllä siitäkin hauskaa löytyy.

Aika rajun näköinen on kyllä tuo auto. Meikäläinenkin on selkeästi jo pappajengiä kun ei ihan itselle tuollaista hankkisi. Mutta ei sen väliä, ostajia löytyy varmasti ilman muakin!
 
nikob sanoi:
Saisi tulla joku riisuttu Race malli tarjolle joka olisi edullisempi ja kevyempi  8).

Tuollainen Race malli kun hinnoitellaan "oikeaoppisesti", niin sehän on vielä kalliimpi kuin perusmalli. Varustus aneemisempi yms. mutta hintaa vaan tuikataan lisää.
 
vakio sanoi:
Tuollainen Race malli kun hinnoitellaan "oikeaoppisesti", niin sehän on vielä kalliimpi kuin perusmalli. Varustus aneemisempi yms. mutta hintaa vaan tuikataan lisää.
Niinhän tuo aina valitettavasti menee, Ärrä voisi tässä tehdä poikkeuksen.
Tuommoiselle Race mallille varmasti olisi jonkin verran kysyntää.
 
Varmasti toimisi Race-versio, "harva" tuota ostaa ainoaksi käyttöautoksi. Harrastepeliksi radallehan tuo itselläkin tulisi (jos etuvetoinen sellaiseksi kelpuutettaisiin).
 
Ainoaksi käyttöautoksi voisi hienosti tuommoisen ostaa!  8)
 
Joo kyllä jälleen kerran taitaa jäädä VAG konsernin autot jälkeen,sekä radalla,että ulkonäössä,luotettavuudesta puhumattakaan ;D
 
Kiistaton tosiasia mikä pätee vieläkin lienee se ettei kukaan muu maa maailmassa tee yhtä luotettavia osia kuin Japanilaiset. Koskee elektroniikan komponentteja ja auton komponentteja.

Tänä päivänä tosin monessa euro ja korean merkeissä on käytetty japanilaisia osia ja euromaissa kasatuissa japanilaisissa eurokomponentteja.