https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Audi A4 B9 Allroad

M

MMV

Vieras
Aloitanpas tällaisen topicin kun otsikon mukainen kulkine on nyt pihassa. Vaikuttaa yllättävän asialliselle ajolleen ja myöskin kohtuullisen hiljaiselle. Mittarissa vasta parikymmentä kilsaa, joten autosta ei osaa sanoa vielä mitään. Asennettu Android auto Huawein P9:iin ja näyttäisi toimivan. Audin MMI:n logiikkaan täytyy jonkin verran opetella ja toistaiseksi en ole vakuuttunut tuon paremmuudesta esim. Volkkarin vastaavaan.

Perusnahkasisutus sporttipenkein ei kyllä edusta pätkääkään premiumia. Nahka on kovaa ja hiostavaa sekä vaimo haukkui tuon nougat-värin ihan hirvittävän kamalan rumaksi. Kuulemma hieno ulkoa, mutta oksettavan kauhea sisältä. En nyt itsekään ole erityisen vakuuttunut...

Pari nopeaa huonolaatuista kännyräpsyä. mukaan.
 

Liitteet

  • IMG_20160826_153432.jpg
    IMG_20160826_153432.jpg
    31,8 KB · Katsottu: 812
  • IMG_20160826_153445.jpg
    IMG_20160826_153445.jpg
    33,5 KB · Katsottu: 1 059
  • IMG_20160826_153456.jpg
    IMG_20160826_153456.jpg
    32 KB · Katsottu: 729
  • IMG_20160826_163225.jpg
    IMG_20160826_163225.jpg
    29,2 KB · Katsottu: 922
Jees!! Onnittelut! On ainakin kuvissa minun makuun. Sisustusta myöten.
Aika rajusti sanottu, että tuo ois oksettava?!
Laitahan lisää kuvia ja juttua kunhan saat kerättyä kilsoja.
 
Onnittelut!  :) Hyvältä näyttää.
Kumpaa nahkaa otit? Avantissa tarjolla kahta laatua.
Kuvissa näyttää ruskeat nahat hyvältä.

EDIT: näkyy löytyvän trend keinonahka ja sit pari oikeaa... Kai otit toisen "oikeista" nahoista. Se trend ei ollut kummonen esittelyautossa....
 
Onnea uudelle autolle  :). Hienon näköinen peli tosin kuten vaimosi totesi ei tuo penkkien sävy ole minustakaan paras mahdollinen. Mikä on vannekoko tuossa autossa, ulkonäkösyistä vanteet voisivat olla isommatkin mutta sitten kärsii ajettavuus ja rengasäänet lisääntyy.
 
Kuten tuossa jo sanoin, halvinta nahkaa mitä Audiin myytiin. Eli penkkien istuinosat nahkaa ja sivut/taustat muovia aka keinonahkaa.
 
VolvoV90AWD sanoi:
Mikä on vannekoko tuossa autossa, ulkonäkösyistä vanteet voisivat olla isommatkin mutta sitten kärsii ajettavuus ja rengasäänet lisääntyy.

Vakio 17" ja isompiin en vaihda.
 
Onnitteluja MMV:lle uudesta perheenjäsenestä! Nättihän tuo on ja ihan takuulla tuolla viihtyy tienpäällä!
 
Hienolta vaikuttaa kuvien perusteella, onnea kulkineelle ja omistajalleen!

Olisikohan tuossa tavaratila suurempi kuin edellismallissa? Edellisen osalta kaupankäynti tyssäsi minulla heti alkumetreillä tuohon, tuntuu tuota kuskattavaa mökkireissujen ja osin harrastustenkin myötä piisaavan. t. nimimerkki 11-kiloisia nestekaasupulloja usein kuskaava.
 
Yleensä en ole valkoisten ystävä, mutta näissä Allroadeissa valkoinen toimii hyvin minunkin mielestä, kun mustat osat tuovat hyvin kontrastia. Ja ruskeat nahatkin ovat yleensä mun mielestä hienot, mutta ehkä ruskeat nahat eivät synkkaa optimaalisella tavalla valkoiseen ulkoväriin.

Mutta kyllähän tuo kelpo peli on :)

Ja turboa komppaan kyllä siinä, että yhtään matalaprofiilisempaa gummia tämä ei ulkonäkösyistä kaipaa. Mielummin päinvastoin, eli yksi pykälä ylikoon puolelle 17-tuumaisilla vanteilla.
 
Aika pieni tuo on sisätiloiltaan, vaikka B8:sta jonkin verran onkin kasvanut. Jos tavarankuljetustarvetta on, niin melkein sanoisin että hintaluokassa löytyy paljon järkevämpiä vaihtoehtoja.
 
MMV sanoi:
Aika pieni tuo on sisätiloiltaan, vaikka B8:sta jonkin verran onkin kasvanut. Jos tavarankuljetustarvetta on, niin melkein sanoisin että hintaluokassa löytyy paljon järkevämpiä vaihtoehtoja.
Taitaa esmes Passat Alltrackille jäädä tilojen osalta jonkin verran kakkoseksi? Mutta sitähän sanotaan toisinaan että kakkonen on uusi ykkönen  ;)
 
Kun vertailukohtana on tuo B8 Passat ja nyt tämä B9 Allroad, niin Pasuuna on todella paljon isompi.
 
Minä olen aina ollut Allroadien ystävä ja niinpä tämäkin miellyttää silmää! Vanteissa ehkä kuvakulma hämää, koska kyllä 17" oli ihan ok näköinen B8-korisen alla ja merkittävästi mukavampi kuin vähän leveämpi 18".

Tilakysymys on vähän niin ja näin... Minä olen ainakin luovuttanut sen maksimaalisen sisätilan puoleta, jos pari kertaa vuodessa on hirmutilan tarve niin otan sitten vaikka pakettiauton.
 
Aivan kauheat nuo muovikaaret, eikä kottikärrynpyörät paranna tunnelmaa sen enempää. Ainut hyvä asia onkin sisusta, joka lienee samanlainen kun normaalissa A4:ssä.
 
MMV sanoi:
Perusnahkasisutus sporttipenkein ei kyllä edusta pätkääkään premiumia. Nahka on kovaa ja hiostavaa sekä vaimo haukkui tuon nougat-värin ihan hirvittävän kamalan rumaksi. Kuulemma hieno ulkoa, mutta oksettavan kauhea sisältä. En nyt itsekään ole erityisen vakuuttunut...

Autokuumeen siemen on kylvetty, maanantaina V90 tarjousta kyselemään?

Mutta onnea nyt kuiten uutukaiselle, hyvältä tuo minun silmään näyttää :)
 
Tämä Allroad herätti mielenkiintoa jo B8:n muodossa. Ja luonnollisesti herättää edelleen, ja siinä määrin, että vois olla vakavassa harkinnassa jossain vaiheessa. Tässä on sopivasti sitä kypsää charmia ja aistikkuutta - tyyliä, jota ei tästä nykyisestä kauppakassikokoluokan menopelistäni oikein tahdo löytyä.

Varma värikombinaatio, vaikkakin melko nähty, mutta jaksaa vaan toimia hyvin edelleen.
 
Hieno peli ja onnea👌.Mutta omaan makuun vaatis isompaa vannetta.
Mukavuudenkin hinnalla. Kyllä minäkin tuosta värityksestä tykkään. Sen tuntumasta paha sanoa mitään kun ei ole päässyt kokeilemaan. Voisin kyllä käydä allroad koeajolla. Ja varmaan käynkin...
 
Auto on parempi kuin pelkäsin, joten toistaiseksi fiilis positiivisen puolella pikku ajolenkin jälkeen.

Kuva hieman hämää, koska auto on kallellaan meidän pihan muodosta johtuen. Renkaat ovat paremmin kaarella auton ollessa vaaterissa. On totta, että 18" vanne voisi olla jonkin verran paremman näköinen, mutta kyllä tuo rengaskoko on mielestäni ihan sopusuhtaisen näköinen, enkä tule vaihtamaan isompaan.
 
Edelleen tästäkin aanelkusta, kuten niistä kaikista muistakin, tulee mieleen vuonna 1998 ostamani SLX Octavia 1.8 20V vaikka nyt eletään sentään vuotta 2016 eikä Skoda ollut edes farmari. Saati mustilla muovilirpakkeilla koristeltu. Sinänsä tietysti kaikki moninverroin parempaa mutta...
 
VolvoV90AWD sanoi:
Varmaan hyvä peli, miltäs se kone tuntuu tuon Voima Pasuunan jäleen ?

Ei vielä mitään käsitystä... laiskahkolle ainakin alakierroksilla, kun ei ole pikkuturboa ahtamassa +1000rpm eteenpäin.
 
Allroadit on kyllä Audin parasta antia! Sopivan erilainen verrattuna muihin. Toki isompi 5-puolainen vanne tuohon sopisi, mutta noinkin ihan tyylikäs! Kiva kuulla miltä voimalinjan erot tuntuvat edelliseen Passattiin verrattuna.
 
Audi vois tehdä pelkästään Allroadeja, sen verran onnistunut kautta vuosien minun mielestäni.
Tämäkin on hieno, tykkään jopa sisustuksesta! :)

Vähän jää kuvissa piiloon, mutta minusta tämänkin mallin paras puoli on tuö röyhkeä keula kromiripoineen.  8)
 
Hieno on!

Olen omaani täysin eri linjoilla vannesetupin kanssa, laitan 19" talvirenkaille, ja harkitsen 20" kesärenkaita.. Kaiken lisäksi tilaan madallussarjan kun sellaisia tulee saataville! Jollain todella perverssillä tavalla madallettu Allroad on ollut aina omaan makuun. Kuulostaa hölmöltä hankkia korotettu auto ja madaltaa, mutta makunsa kullakin😆

Multa saisit mukana tulleen kesärengassetin uutena, vaikka talvirenkaille, muuten menee liikkeeseen..