https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

BMW 4-sarja (G22, G26)

Minkä i4 mallin tilasit?

  • i4 40

    Ääniä: 21 24,7%
  • i4 M50

    Ääniä: 64 75,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    85
Liittynyt
11.5.2017
Uuden 4-sarjan (G22 ja G26) sekä sähköisen i4 mallin esimakua on julkaistu. Meni 10 minuuttia katsella tuota kuvaa, mutta sitten totesin että tuohan on erittäin hieno. Jos i4 näyttää tuolta, niin oisko tossa jo syy ostaa.

https://www.bmwblog.com/2019/09/10/world-premiere-bmw-concept-4-a-new-interpretation-of-the-kidney-grille/

BMW-Concept-4-Series-0.jpg


2020-BMW-4-series-5.jpg


BMW-Concept-4-Series-4.jpg


BMW-Concept-4-Series-6.jpg
 
Bemmi alkanut ottamaan särmiä mukaan tähän muotoiluun, jos niitä oli jo uudessa 8-satkussa niin niin niitä on tässäkin - muistuttavat hieman toisiaan.
 
Sivuprofiili on ihana.
Munuaiset varmaan surkastuu kohti tuotantoa niinkuin uuden M3:n (G80) kanssa käy.

Ehdottomasti kaunis auto
 
Mielenkiinnolla odotan tiistaita, että mitä sieltä tulee. Työsuhdekulkine pitäisi piakkoin tilata ja 5- sarja on nyt kyllästymisen vuoksi poissa kuvioista.
 
On tuo nokka kyllä jäätävän ruma.

Mihin on kadonnut tyylikkyys, joka oli E46 Coupessa tai E92:ssa? ???
 
Minulla on vahva positiivinen fiilis tästä. Uskoakseni pidän tämän keulastakin. Uusi ja rohkeasti erilainen se ainakin on. Saapa nähdä, riittääkö meikäläisellä maksukyky tällaisen hankintaan - voi jäädä haaveeksi.
 
Markku J sanoi:
Minulla on vahva positiivinen fiilis tästä. Uskokseni pidän tämän keulastakin. Uusi ja rohkeasti erilainen se ainakin on.
Saapa nähdä, riittääkö meikäläisellä maksukyky tällaisen hankintaan - voi jäädä haaveeksi.

Täysin samoilla fiiliksillä.

Tämän kortin ajattelin vielä katsoa ennen seuraavan auton tilaamista, mutta jos hinta menee yli nyt harkinnassa olevan A6 hybridin, niin silloin jää 4 series kauppaan.
 
Helvetin kallis autohan toi tulee olemaan, muotoilusta maksetaan todella paljon. Ja muotoilukin maksaa vähintään sen 5ke msport paketin myötä.

Alle 60ke ei tule saamaan mitään muuta kuin ihan kulivarustellun mopomallin.
 
lortti sanoi:
Helvetin kallis autohan toi tulee olemaan, muotoilusta maksetaan todella paljon. Ja muotoilukin maksaa vähintään sen 5ke msport paketin myötä.

Alle 60ke ei tule saamaan mitään muuta kuin ihan kulivarustellun mopomallin.

Hinta tulee olemaan varmasti noilla tienoilla. Hybrid saa hinnan laskemaan järkevämmälle tasolle. Täytyy kyllä sanoa, että jäätävän hyvännäköinen auto! Jatkoon 8)
 
4 sarja lisä kolmosen hybridiin on varmasti vähintään sen 5ke. Eli pakollisten varusteiden kanssa sekin on siellä 60ke.
 

 
Bepop sanoi:
Täysin samoilla fiiliksillä.

Tämän kortin ajattelin vielä katsoa ennen seuraavan auton tilaamista, mutta jos hinta menee yli nyt harkinnassa olevan A6 hybridin, niin silloin jää 4 series kauppaan.
Oletko käynyt kokeilemassa jo A6 hybridiä. Järkyttävä vaihdelaatikon ja moottorin yhteispeli, eikä oikein muutenkaan oikein ole samassa katgoriassa. Toinen on BMW coupe ja toinen on Audi.
 
Taitaa uusi 4er tehdä muista Bemareista kerralla "nolon" vanhoja tuolla keulallaan?

Todella upean näköinen ilmestys!
 
Keulasta tulee mieleen BMWn ja Lexuksen lehtolapsi. Tosin itse olen understatementin ystävä muotoilun suhteen.

Jos pitäisi valita samaan rahaan tämä alkaen mallina tai esim. T3 LR Performance päätyisin heti jälkimmäiseen.
 
Jännä miten ihmisillä on erilainen maku. Jos itse pitäisi valita tämän BMW 4:n ja Tesla 3:n välillä, niin valinta olisi BMW vaikka en ole siitä nähnyt kuin nuo ennakkokuvat ja vaikka Tesla olisi 50 k€ halvempi :D

Jos en olisi uutta autoa ehtinyt jo tilata, niin tämä lähtisi samantien tilaukseen, kun tilaaminen vain on mahdollista, oli hinta mitä hyvänsä. Seuraava auton vaihto menee 3 vuoden päähän, ellei työpaikka vaihdu aiemmin, joten siinä vaiheessa on todennäköisesti sitten muitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja.
 
Sori tietämättömyyteni, mutta mikäs tässä nostaa (tai toisilla droppaa) intoa noin kokonaisuutena? Siis nelosen coupe saa uudet muodot ja ehkä hybridin normipolttisten lisäksi?

Muotoilu on makuasia ja ei aiempikaan versio minulla herättänyt muuta kuin "ihan ok" fiiliksiä ja ehkä siinä silmää painaa käyttötarkoitus - kuulun coupeosastolle ehkä hieman myöhemmin  ;)

Ja vielä täsmennyksenä, BMW kiinnostaa edelleen, varsinkin i4 - eihän tämä coupe nyt liity siihen mitenkään?
 
Bjork sanoi:
Sori tietämättömyyteni, mutta mikäs tässä nostaa (tai toisilla droppaa) intoa noin kokonaisuutena?

Veikkaisin että tuo muotoilullinen seikka että keulalla ei enää olekaan munuaisia vaan ihan selkeä perse!

Itse olen sen verran peppumies etten dumaa näkemättä kokonaisuutta.
 
Bjork sanoi:
Ja vielä täsmennyksenä, BMW kiinnostaa edelleen, varsinkin i4 - eihän tämä coupe nyt liity siihen mitenkään?

Joo, nyt julkaistaan coupe ja myöhemmin vuoden lopussa -- tai vuodenvaihteen jälkeen -- julkaistaan sitten se G26 gran coupe eli "nyt myös takaovet" malli. Se liittyykin sitten jo aivan täysin i4-malliin, koska i4 ei ole eri auto, vaan se on yksi voimalinja G26 alustalle muiden joukossa. i4:n mallikoodi on siis myös G26.

Henkilökohtaisesti odotan että i4 näyttää aika pitkälti samalta kuin tämä coupe. Sisältä ja ulkoa.
 
Itsellä on vähän eriskummalliset mieltymykset ja kriteerit autoihin ja tosiaan tällä hetkellä maailmassa on markkinoilla ainoastaan kaksi autoa, jotka itseäni kiinnostaa (Audi A7 ja BMW 8) ja tästä uudesta 4-sarjasta on kaikkien ennakkoon nähtyjen kuvien perusteella tulossa kolmas tuohon listaan.

EDIT: Tarkennetaan vielä, että nimenomaan gran coupe kiinnostaa. lnaukkar tuohon ehtikin jo kommentoimaan, että nyt on vasta coupe tulossa :(
 
Kiitos täsmennyksistä.
Aiemmista nelosista gran coupe oli tyylikäs, jos olisi ollut sisältä omaan makuun paremmin osuva, olisi saattanut tulla F10:n sijasta viimeisimmäksi Bemariksi. Mutta niin se taitaa olla, että i4 on haaveosastoa - ainakin siinä vaiheessa kun palstan positiivarit rientävät kertomaan, että "kulimallikin" on törkeän kallis ja aivan pakolliset lisävarusteet maksavat maahantuojan ja/tai jälleenmyyjien "perseilyn" takia enemmän kuin itse auto. Sori avautuminen, olisi kuulunut ehkä Foorumin taso -säikeeseen.